استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco) امروز اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی بازی Super Robot Wars T در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این عنوان باشد. در ادامه می‌توانید جزئیاتی از این به‌روزرسانی را مشاهده کنید. Super Robot Wars T از سری عناوین اکشن و ربات محور است که باندای نامکو […]

به‌روزرسانی ۱٫۰۳ بازی Super Robot Wars T منتشر شد

استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco) امروز اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی بازی Super Robot Wars T در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این عنوان باشد. در ادامه می‌توانید جزئیاتی از این به‌روزرسانی را مشاهده کنید.

Super Robot Wars T از سری عناوین اکشن و ربات محور است که باندای نامکو مدت‌ها قبل به معرفی آن پرداخت. این عنوان دو ماه قبل برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه شد و در این مدت کم توانست بازی‌بازان زیادی را به خود جذب کند. داستان این بازی در مورد جنگ‌های زمینی است که ربات‌ها نیز در آن دخیل شده و نبرد هیجان‌انگیزی به وجود می‌آید. شما می‌توانید از بین ربات‌ها و مهارت‌هایی که دارند یکی را انتخاب کرده و به مبارزه بپردازید. اطلاعات بیشتر به همراه چند تصویر از این بازی را می‌توانید از طرییق این نشانی مشاهده کنید.

قطعا این بازی به دلیل جدید بودن مشکلات و باگ‌های متعددی دارد و سازندگان در تلاش هستند تا با انتشار چند به‌روزرسانی در آینده آن‌ها را رفع کنند. امروز نیز مطلع شدیم که به‌روزرسانی ۱٫۰۳ برای هر دو کنسول در دسترس قرار گرفته است که از محتویات آن می‌توان به رفع مشکلات و اضافه شدن مهارت‌ها و یک درجه‌ی سختی جدید با نام Super Expert Mode اشاره کرد. در صورت انتشار اخبار بیشتر در خصوص این بازی، آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع متن: gamefa