استودیوی گاست (Gust)، سازنده‌ی سری بازی Atelier، امروز طی یک تیزر کوتاه از عنوان جدید خود که در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی یا همان JRPG است و احتمالا در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد، رونمایی کرد. در این تیزر کوتاه سه شخصیت را مشاهده می‌کنیم که در دشت وسیعی ایستاده‌اند و صدای جیرجیرک‌ها می‌تواند بیانگر […]

عنوان جدید شرکت Gust معرفی شد + تریلر معرفی

استودیوی گاست (Gust)، سازنده‌ی سری بازی Atelier، امروز طی یک تیزر کوتاه از عنوان جدید خود که در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی یا همان JRPG است و احتمالا در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد، رونمایی کرد.

در این تیزر کوتاه سه شخصیت را مشاهده می‌کنیم که در دشت وسیعی ایستاده‌اند و صدای جیرجیرک‌ها می‌تواند بیانگر اتفاق افتادن جریان بازی در فصل تابستان باشد. اصطلاحات به کار رفته در این تیزر، طراحی شخصیت‌ها و سلاح‌هایی که به همراه دارند، نشان از یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی دارد ولی با این حال باز هم برای اخبار بیشتر باید تا تاریخ ۷ خرداد ماه (۲۸ ماه می میلادی) که در ویدئو اعلام شده است، صبر کنیم. با توجه به اعلام سال ۲۰۱۹ میلادی در این تیزر معرفی، احتمال دارد که این بازی تا اواخر سال میلادی جاری منتشر شود.

نکته‌ی قابل توجه دیگر در مورد بازی، تیم سازنده‌ی آن خواهد بود که امیدواریم تا تاریخ عنوان شده برای اخبار بیشتر علاوه بر نام بازی و پلتفرم‌های مقصد از تیم سازنده نیز پرده‌برداری شود. شاید با دیدن نام استودیوی گاست، عنوان Nights of Azure 3 اولین عنوانی باشد که برای معرفی به ذهنتان می‌رسد، چرا که با وجود موفق بودن سری اول این مجموعه، سری دوم آن نتوانست نظرات مثبتی را دریافت کند و بازی‌بازان منتظر بودند تا شرکت در سری سوم به جبران این موضوع بپردازد، ولی فضای نشان داده شده در این ویدئو بسیار روشن‌تر و شادتر از فضای سری بازی‌های Nights of Azure است.

منبع متن: gamefa