طبق توئیت جدید آقای شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر استودیو‌های جهانی سونی، وی به تازگی از استودیوی فنلاندی هوس‌مارک (Housemarque) دیدن کرده است. پس از صحبت‌های سونی مبنی بر خرید و رشد استودیو‌های فرست پارتی جدید، سفر اخیر آقای یوشیدا بحث‌ها و گمانه زنی‌های زیادی را بوجود آورده است. اگر با استودیوی هوس‌مارک آشنایی ندارید، […]

آقای شوهی یوشیدا از استودیوی Housemarque دیدن کرده است

طبق توئیت جدید آقای شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر استودیو‌های جهانی سونی، وی به تازگی از استودیوی فنلاندی هوس‌مارک (Housemarque) دیدن کرده است. پس از صحبت‌های سونی مبنی بر خرید و رشد استودیو‌های فرست پارتی جدید، سفر اخیر آقای یوشیدا بحث‌ها و گمانه زنی‌های زیادی را بوجود آورده است.

اگر با استودیوی هوس‌مارک آشنایی ندارید، باید بگوئیم که این توسعه دهنده‌ی با استعداد، برخی از بهترین بازی‌های آرکید چند سال اخیر نظیر Resogan ،Nex Machina ،Alienation و Matterfall را تولید کرده است. این استودیو از همان زمان انتشار عنوان Super Stardust HD برای پلی‌استیشن ۳، رابطه‌ی بسیار خوبی را با شرکت سونی داشته است و ظاهراً این موضوع هنوز هم ادامه دارد.

لازم به ذکر است که حساب Sony Xdev، یکی از تیم‌های پشتیبانی در استودیو‌های جهانی سونی نیز توئیت مذکور را با ارسال چندین ایموجی ریتوئیت کرده است.

شما می‌توانید توئیت جدید آقای یوشیدا را در ادامه مشاهده کنید:

در حال ملاقات جادوگران هوس‌مارک در هلسینکی آفتابی.

البته باید اشاره کنیم که هوس‌مارک مدتی پیش اعلام کرد که سبک بازی‌های آرکید «مرده» است. به همین خاطر این استودیو تصمیم گرفت تا وارد بازار بزرگتری شود؛ این موضوع سبب شد تا این توسعه‌ دهنده‌ی فنلاندی به ساخت یک بازی بتل رویال برای رایانه‌های شخصی با نام Stormdivers روی آورد. اما نکته‌ی جالب این است که هوس‌مارک اخیراً در مورد کار برروی یک عنوان معرفی نشده‌ی AAA نیز صحبت کرده بود. احتمال دارد که دلیل سفر آقای یوشیدا، مشاهده‌ی این ساخته‌ی مرموز باشد. آیا سونی و هوس‌مارک قصد دارند تا یک بازی جدید را برای زمان انتشار پلی‌استیشن ۵ آماده کنند؟ پاسخ این سوالات را تنها زمان مشخص خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید هوس‌مارک به لیست استودیو‌های جهانی سونی اضافه شود؟

منبع متن: gamefa