THQ Nordic: عنوان Dead Island 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد

باور کنید یا نه، به نظر می‌رسد که استودیو Sumo Digital همچنان بر روی عنوان Dead Island 2 کار می‌کند.

Dead Island 2 را به یاد دارید؟ دنباله دو عنوان Dead Island و Dead Island: Riptide که در نسل گذشته کنسول‌ها با سرمایه‌گذاری Deep Silver عرضه شدند؟ این بازی برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد و در سال 2015 استودیو سازنده خود یعنی Yager Development را از دست داد اما مدتی بعدی Deep Silver استودیو Sumo Digital را بعنوان سازنده جدید آن معرفی کرد. از آن زمان تاکنون اطلاعات دقیقی از Dead Island 2 منتشر نشد تا گمانه زنی‌هایی در مورد احتمال کنسل شدن پروژه ساخت این بازی بوجود آید. اما  Dead Island 2 همچنان زنده سرحال است و قطعا عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در جریان جلسه گزارش مالی اخیر ناشر جدید این بازی یعنی THQ Nordic، مالک Deep Silver و عنوان Dead Island، مدیر عامل این شرکت یعنی لارس وینگفورس در مورد برخی عناوین آینده که مراحل توسعه را می‌گذرانند صحبت کرد. لارس وینگفورس در صحبت‌های خود به طور خاص به Dead Island 2 اشاره کرد و در دست ساخت بودن این بازی را تایید و به طرفداران اعلام کرد که منتظر اطلاعات جدید باشند.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، THQ Nordic عنوان Dead Island 2 را همچنان برای عرضه بر روی PS4 ،Xbox One و PC لیست کرده است. به این ترتیب می‌توان به عرضه بازی پیش از ورود به نسل بعدی کنسول‌ها امیدوار بود. هر چند که با روند توسعه آشفته بازی سخت می‌توان در مورد موعد عرضه آن قضاوت کرد.

THQ Nordic: عنوان Dead Island 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد

ممکن است در جریان رویداد E3 2019 جزئیات بیشتری از Dead Island 2 منتشر شود. مراسم E3 2019 در تاریخ 11 ژوئن (۲۱ خرداد) شروع شده و تا دو روز بعد یعنی 13 ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۸) ادامه خواهد داشت.

منبع متن: pardisgame