بازی جذاب Bloodstained: Ritual of the Night کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و حال استودیوی سازنده‌ی این عنوان اعلام کرده که پیش خرید این بازی از امروز در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را مشاهده کنید. Bloodstained: Ritual […]

پیش خرید Bloodstained: Ritual of the Night هم‌اکنون در دسترس است

بازی جذاب Bloodstained: Ritual of the Night کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و حال استودیوی سازنده‌ی این عنوان اعلام کرده که پیش خرید این بازی از امروز در دسترس قرار گرفته است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را مشاهده کنید.

Bloodstained: Ritual of the Night از سری عناوینی است که در سال ۲۰۱۵ توسط سازندگان معرفی شد. به دلیل مشکلات زیادی که در روند ساخت این بازی به وجود آمد، عرضه‌ی آن با تاخیری طولانی همراه شد. جالب است بدانید که نسخه‌ای از این عنوان در گذشته برروی پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار گرفته بود اما نسخه‌ی جدید با امکانات و کیفیتی بیشتر به‌زودی پیش روی بازی‌بازان خواهد بود. گفتنی است کوجی ایگاراشی (Koji Igarashi) وظیفه‌ی کارگردانی این عنوان را برعهده دارد که در کارنامه‌اش ساخت بازی‌هایی مانند Castlevania نیز به چشم می‌خورد.

حدود یک ماه پیش تیم سازنده‌ی Bloodstained: Ritual of the Night اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ (۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز یک هفته بعد از آن منتشر می‌شود. هم‌اکنون بازی‌بازان قادر به پیش خرید این عنوان تا روز انتشار هستند. قیمت بازی ۴۰ دلار است که در صورت پیش خرید، ۱۰ درصد تخفیف داده خواهد شد. سایر اخبار مربوط به این عنوان را در آینده به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع متن: gamefa