معرفی بازی Gears 5 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سوپرایزهای E3 2018 برشمرد،؛ اتفاقی که بازی‌بازان کنسول اکس باکس وان را بسیار هیجان زده کرد. با وجود اینکه یک سال از معرفی این بازی می‌گذرد، هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست و جزئیات زیادی از این بازی به اشتراک گذاشته نشده است. حال به تازگی […]

اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی Gears 5 منتشر شد

معرفی بازی Gears 5 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سوپرایزهای E3 2018 برشمرد،؛ اتفاقی که بازی‌بازان کنسول اکس باکس وان را بسیار هیجان زده کرد. با وجود اینکه یک سال از معرفی این بازی می‌گذرد، هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست و جزئیات زیادی از این بازی به اشتراک گذاشته نشده است. حال به تازگی مایکروسافت اطلاعاتی را منتشر ساخته که به نظر می‌رسد به انتشار بازی طی ماه‌های آینده اشاره دارد.

وب‌سایت مایکروسافت به تازگی فایل جدیدی را به اشتراک گذاشته که فایل مورد نظر حاوی اطلاعاتی از بازی Gears 5 است. این اطلاعات در قالب بخش‌های مختلف و بر اساس تعداد کلمه تقسیم شده‌اند که هر کدام جزئیاتی از بازی را به اشتراک می‌گذارند. نکته جالب توجه در رابطه با اطلاعات مورد نظر این است که معمولا چنین جزئیاتی را در فروشگاه‌ها و یا اپلیکیشین‌ بازی‌ها مشاهده می‌کنیم؛ اطلاعاتی که برای تبلیغ و فروش محصول مورد نظر به کار برده می‌شود. این موضوع می‌تواند بدین معنی باشد که شاید انتشار بازی Gears of War 5 نزدیک‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم و احتمالا تاریخ انتشار فاش شده درست باشد. در هر صورت این موارد در حد حدس و گمان است. اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت را می‌توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:

توضیحات محصول: Gears 5 بازی مورد انتظار و نسخه‌ی جدید از سری محبوب Gears of War است که در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر می‌شود.

توضیحات ۲۵ کلمه‌ای: دنیا در حال فروپاشی است و دشمنان شما با یکدیگر متحد شده‌اند. به عنوان Kait (شخصیت اصلی بازی) شما باید به زیبا‌ترین و بزرگ‌ترین دنیای سری Gears سفر کرده و برای آن‌چه که باقی مانده است مبارزه کنید.

توضیحات ۵۰ کلمه‌ای: دنیا در حال فروپاشی است و دشمنان شما با یکدیگر متحد شده‌اند. به عنوان Kait (شخصیت اصلی بازی) شما باید به زیبا‌ترین و بزرگ‌ترین دنیای سری Gears سفر کرده تا به اسرار رابطه‌ی تاریک خانواده‌ی خود با دشمنان پی برده و برای نجات بشریت مبارزه کنید.

توضیحات ۱۰۰ کلمه‌ای: دنیای در حال فروپاشی است. وابستگی بشریت به تکنولوژی باعث سقوط آن‌ها شده و دشمنان با یکدیگر متجد می‌شوند تا تمام بازماندگان را نابود سازند. به عنوان Kait (شخصیت اصلی بازی) شما باید به زیبا‌ترین و بزرگ‌ترین دنیای سری Gears سفر کرده تا از منشا پیدایش گروه Locust آگاه شده و همراه با جوخه‌ی خود، برای آن‌چه باقی مانده است و برای نجات بشریت مبارزه کنید.

هیچ‌گاه تنها مبارزه نکنید: به صورت تک نفره یا  تعاملی (co-op) و به صورت split-screen به تجربه‌ی بازی بپردازید. به وسیله‌ی قابلیت بازی میان پلتفرمی، همراه با دوستان خود میان دو پلتفرم اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، به تجربه‌ی بازی بپردازید.

 در سیاره‌ی Sera کاوش کنید: از میان یخچا‌ل‌های طبیعی، و صحراها عبور کرده و به سمت خرابه‌های Sunken پیش‌روی کنید تا بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین دنیای سری Gears که تا به حال ساخته شده است را مشاهده کنید.

ویژگی‌های بصری: در هر حالتی، بازی Gears 5 را بر‌روی رزولوشن ۴K، با قابلیت HDR و نرخ فریم ۶۰ تجربه کنید.

این تازه آغاز ماجراست: ویژگی‌های بیشتر، حالت‌های تعاملی و رقابتی دیگری از بازی Gears 5 به زودی معرفی می‌شوند.

بدون شک نکته‌ی جالب توجه و تحسین برانگیز در میان اطلاعات منتشر شده این است که استودیوی کوالیشن همچنان رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را در بازی Gears 5 هدف قرار می‌دهد. به علاوه از جزئیات منتشر شده می‌توان این گونه برداشت کرد که اگرچه دنیای بازی Gears 5 جهان آزاد نیست اما بازی دارای مناطق وسیعی است که احتمالا امکان گشت و گذار و کاوش در آن را خواهید داشت و دیگر به مانند نسخه‌های قبل، خبری از مراحل خطی نیست.

در هر صورت زمان زیادی به رویداد E3 2019 باقی نمانده و قطعاً طی این رویداد اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی Gears 5 به دست خواهیم آورد.

منبع متن: gamefa