شایعه: برنامه‌های THQ Nordic برای E3 2019 لو رفت؛ عنوان جدیدی از سری Destroy All Humans و Darksiders معرفی خواهد شد

فصل، فصل E3 است و همه جا حرف از شایعه‌ها و احتمالات. برخی از این شایعه‌ها منطقی به نظر می‌رسند و برخی دیگر هم جعلی و تا شروع E3 نمی‌توان در مورد هیچکدام قضاوت کرد. جدیدترین شایعه‌ای که در این رابطه منتشر شده به برنامه‌های شرکت THQ Nordic در E3 2019 اشاره دارد. بر اساس این شایعه THQ Nordic، که اخیرا اعلام کرد حدود 50 بازی معرفی نشده‌ی در دست ساخت دارد، در رویداد پیش‌رو عنوان جدیدی از سری Destroy All Humans و Darksiders را معرفی خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، به نظر می‌رسد که برنامه‌های شرکت THQ Nordic در E3 2019 در جلسه پرسش و پاسخ این شرکت با طرفداران در 8chan لو رفته است. یک کاربر به اسم THQN_Reinhard به تازگی تصویری را منتشر کرده که گفته می‌شود مربوط به برنامه‌های THQ Nordic برای E3 2019 است. این تصویر اندکی بعد توسط کاربر Twitter به اسم Afro_Gear به اشتراک گذاشته شد.

مشخصا هر کس می‌تواند چنین اطلاعاتی را بدون هیچ پشتوانه‌ای بعنوان اطلاعات لو رفته منتشر کند اما در این رابطه توضیحات THQ Nordic باعث می‌شود که این شایعه را جدی بگیرید.

قبل از آنکه به دلایل احتمالی رسمی بودن این شایعه بپردازیم بهتر است به عناوین که بر اساس اطلاعات لو رفته قرار است در E3 2019 توسط THQ Nordic معرفی شوند، اشاره کنیم.

•    Darksiders: Genesis
•    Destroy All Humans
•    Desperados
•    Monster Jam
•    Biomutant
•    Monkey King

دلیلی که باعث شده برخی افراد این شایعه را جدی بگیرند توضیحات اخیر THQ Nordic است. THQ Nordic اخیرا اعلام کرد که "عنوان / فرنچایزی با محبوبیت کهکشانی" را به E3 2019 خواهد آورد. استفاده از کلمه "کهکشانی" بیش از هر عنوان دیگری به سری Destroy All Humans اشاره دارد. Destroy All Humans در مورد حمله بیگانه‌ها به انسان‌هاست و هیچ کدام از عناوین دیگر لیست بالا حال و هوای علمی تخیلی در فضا ندارند.

البته این احتمال هم وجود دارد که منتشر کننده این شایعه، بر اساس توضیحات THQ Nordic برنامه‌های این شرکت در E3 2019 را حدس زده باشد و هیچ منبعی پشت لیست انتشار یافته نباشد. این احتمال هم وجود دارد که THQ Nordic به عنوان کاملا متفاوت دیگری اشاره کرده باشد.

نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame