استودیوی فونیکس لبس (Phoenix Labs) امروز آماری از تعداد بازی‌بازان عنوان جذاب Dauntless را منتشر کرد که می‌تواند برای طرفداران بسیار جالب توجه باشد. همچنین سازندگان اهدافی برای بیشتر شدن هواداران این عنوان دارند. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیاتی در این مورد باشید. بازی Dauntless سال گذشته و در قالب یک بتای عمومی برروی پلتفرم […]

بازی Dauntless از مرز ۴ میلیون بازی‌باز عبور کرد

استودیوی فونیکس لبس (Phoenix Labs) امروز آماری از تعداد بازی‌بازان عنوان جذاب Dauntless را منتشر کرد که می‌تواند برای طرفداران بسیار جالب توجه باشد. همچنین سازندگان اهدافی برای بیشتر شدن هواداران این عنوان دارند. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیاتی در این مورد باشید.

بازی Dauntless سال گذشته و در قالب یک بتای عمومی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد. سبک جالب و گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی باعث شد تا افراد زیادی جذب شده و به تجربه‌ی آن بپردازند. گفتنی است که تیم سازنده در ساخت این عنوان از عناوینی مانند Monster Hunter World و Dark Souls الهام گرفته‌ است. تقریبا چند روز دیگر نیز این بازی برروی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد که اطلاعات این خبر را می‌توانید از طریق این نشانی مطالعه کنید.

طبق گفته‌ی سازندگان، Dauntless از مرز ۴ میلیون بازی‌باز عبور کرده است و این نشان می‌دهد که ظرفیت‌هایی برای بهتر شدن هم دارد. در مجموع بازی‌بازان بیش از ۲ میلیون ساعت این بازی را تجربه کرده‌اند. علاوه‌بر این، استودیوی سازنده‌ی بازی قصد عرضه‌ی آن در تاریخی نامشخص برروی نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند را هم دارد تا این آمار را در آینده افزایش دهد. در صورت دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

منبع متن: gamefa