بر اساس شایعه‌ای جدید، شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک قصد دارد در کنار معرفی بازی جدید Destroy All Humans، از نسخه جدید سری Darksiders نیز در رویداد E3 2019 رونمایی کند. پیش از این مشخص شده بود که این شرکت فعال در حوزه نشر بازی‌های ویدئویی قصد دارد، همین ماه و در جریان دوره جدید نمایشگاه سالانه […]

شایعه: از نسخه جدید سری Darksiders در E3 2019 رونمایی خواهد شد

بر اساس شایعه‌ای جدید، شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک قصد دارد در کنار معرفی بازی جدید Destroy All Humans، از نسخه جدید سری Darksiders نیز در رویداد E3 2019 رونمایی کند. پیش از این مشخص شده بود که این شرکت فعال در حوزه نشر بازی‌های ویدئویی قصد دارد، همین ماه و در جریان دوره جدید نمایشگاه سالانه E3، از دو پروژه معرفی نشده رونمایی به عمل آورد. یکی از این بازی‌ها یک «چشم‌انداز جدید» از یک سری محبوب است که به نوعی یک بازسازی به حساب می‌آید. در عین حال، پروژه دیگر در اصل «بازگشت یکی از محبوب‌ترین بازی/سری‌ها پس از چند سال انتظار» محسوب می‌شود. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که توصیف دوم بیشتر به سری Destroy All Humans می‌خورد. اما حتی اگر چنین قضیه‌ای نیز صحت نداشته باشد، باز هم نمی‌توان آن را به واسطه عبارت «بازگشت پس از چند سال انتظار» به مجموعه Darksiders ربط داد. نسخه جدید Darksiders، سال گذشته میلادی عرضه شد و طبیعتاً چندین سال از عرضه آخرین بازی این سری نمی‌گذرد. با این حال، در خصوص توصیف اول یا پروژه اول تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) چه می‌توان گفت؟

عنوان Darksiders III، نوامبر سال گذشته عرضه شد و بنابراین بسیار بعید است که به این زودی‌ها شاهد عرضه نسخه‌یِ اصلیِ جدیدی از آن باشیم. با این حال، طبق یک شایعه جدید، عنوان جدید Darksiders با نام «Darksiders: Genesis» شناخته می‌شود و در اصل یک نسخه فرعی از این سری است. این شایعه با عبارت «چشم‌انداز جدید» مطابقت دارد.

البته باید این اطلاعات را تنها یک شایعه جدید در روزهای قبل از E3 امسال بدانیم. حتی اگر نسخه جدیدی از سری Darksiders در E3 2019 معرفی گردد، اطلاعیه جدید نوردیک می‌تواند به چیزهای دیگری هم اشاره کرد. بالاخره این شرکت IPهای متعددی در اختیار دارد و بیش از ۸۰ پروژه توسط استودیوهای زیرمجموعه/همکار آن ساخته می‌شود.

اگر تی‌اچ‌کیو نوردیک فعلاً از نسخه جدیدی از مجموعه Darksiders رونمایی نکند، باید دل خود را به تجربه بازی Darksiders III خوش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید نقدوبررسی منتشر شده از آن توسط «سعید آقابابایی» را از این نشانی بخوانید. او در توصیف خود از این بازی می‌نویسد:

اگر بخواهم بهترین جمله را به طور خلاصه در مورد Darksiders III بگویم این است که ” Darksiders III بهترین و لذتبخش ترین ترکیب ممکن از بازی اول و دوم سری است که چندین ساعت با گیم پلی جذاب، مبارزات چالش برانگیز، سلاح ها و Hollow های بسیار جذاب فیوری و دنیای پیچیده و پر از رمز و رازش شما را سرگرم می کند.” پس زیاد منتظر نمانید و در کنار فیوری سوار Rampage شده و به مبارزه با ۷ گناه اصلی بروید.

منبع متن: gamefa