استودیوی Coalition پیش از این صحبت‌هایی را راجع به بازی مورد انتظار Gears 5 ارائه داده و اعلام کرده است که این بازی بزرگترین و زیباترین بازی ساخته شده توسط آن‌ها است؛ همچنین به نظر می‌رسد این ادامه قرار است تغییراتی اساسی و بزرگ به ساختار این سری بدهد و بسیاری چیزها به شکل قابل توجه عوض شوند. اکنون جزئیات و شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که این بازی در حال توسعه بسیار فراتر از آن چیزی است که درباره‌اش فکر می‌کنیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bol، طبق اطلاعاتی که از طریق یکسری اسناد شرکت Microsoft و یک اینسایدر Xbox با نام Klobrille در انجمن ResetEra منتشر شده است، به نظر می‌رسد که قرار است ویژگی‌های جذاب و فوق العاده‌ای را در جدیدترین نسخه از سری Gears of War ببینیم. در اطلاعات منتشر شده آمده است که این بازی قرار است بزرگترین و زیباترین جهان سری Gears را ارائه دهد و شامل محیط‌هایی همچون کوهستان‌های برفی و یخچال‌ها، محیط‌های بیابانی و نواحی تخریب شده می‌شود.

چیزی که بسیار شگفت انگیز و جالب می‌باشد این است که این اطلاعات به این نکته اشاره می‌کنند که بازی Gears 5 با رزولوشن 4K و فریم ریت 60 در ثانیه اجرا می‌شود و از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کند. به طور روشنتر، گزینه‌ای برای تنظیم نرخ فریم و رزولوشن طراحی نشده و این‌ها قرار است در بازی به طور کامل پیاده سازی شوند تا شاهد یک عملکرد اجرایی شگفت انگیز دیگر باشیم.

البته تمام این‌ها شایعه هستند و امکان درست نبودنشان وجود دارد. همچنین به تازگی شایعاتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز در اینترنت منتشر شده‌اند. نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟

منبع متن: pardisgame