استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) در خبری آمار جدیدی از شمار باز‌ی‌بازان عنوان Final Fantasy XIV را منتشر کرد که در نوع خود بسیار جالب توجه است. همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی مشخص شده است که در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید. بسیاری از بازی‌بازان با سری […]

بازی Final Fantasy XIV از مرز ۱۶ میلیون بازی‌باز عبور کرد

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) در خبری آمار جدیدی از شمار باز‌ی‌بازان عنوان Final Fantasy XIV را منتشر کرد که در نوع خود بسیار جالب توجه است. همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی مشخص شده است که در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این خصوص باشید.

بسیاری از بازی‌بازان با سری بازی Final Fantasy آشنایی دارند و نسخه‌های مختلف آن در طی چند سال اخیر عده زیادی را جذب کرده است. Final Fantasy XIV نیز در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و هم‌اکنون برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. می‌توان گفت که در ابتدا از این نسخه حمایت چندانی نشد اما به لطف انتشار بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های مختلف، شاهد استقبال بیشتر بازی‌بازان از آن بودیم.

تیم سازنده‌ی این عنوان امروز آماری از آن را در اختیار طرفداران قرار داد که نشان می‌دهد این نسخه در میان نسخه‌های دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. به گفته‌ی سازندگان، بیش از ۱۶ میلیون بازی‌باز عنوان Final Fantasy XIV را تجربه کرده‌اند. آن‌ها همچنان به دنبال افزایش این عدد هستند و یکی از مهم‌ترین اهدافی که دارند، انتشار یک بسته‌ی الحاقی تحت عنوان Shadowbringers است. از محتویات این بسته می‌توان به بهبود سیستم مبارزات و رفع مشکلات اشاره کرد که خبر آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. Shadowbringers در تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۹۸ (۲ جولای ۲۰۱۹ میلادی) عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa