این طور که به نظر می‌رسد ۲۰۱۹ سالی مناسب برای کسانی خواهند بود که قصد خرید یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را دارند. بعد از ارائه گوشی هوشمند انقلابی  Pixel 3a توسط گوگل، حالا موتورولا نیز گوشی هوشمندی با قیمت مناسب را ارائه کرده است که به نوعی تغییر دهنده انتظارات به حساب می‌آید: […]

تکفارس؛ بررسی تخصصی گوشی Motorola One Vision

این طور که به نظر می‌رسد ۲۰۱۹ سالی مناسب برای کسانی خواهند بود که قصد خرید یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را دارند. بعد از ارائه گوشی هوشمند انقلابی  Pixel 3a توسط گوگل، حالا موتورولا نیز گوشی هوشمندی با قیمت مناسب را ارائه کرده است که به نوعی تغییر دهنده انتظارات به حساب می‌آید: موتورولا وان ویژن.

وان ویژن گوشی هوشمندی است که در نگاه اول با ظاهر باریک و بلند کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد اما به شما اطمینان می‌دهیم که این دستگاه‌ خیلی سریع نظر علاقمندان به گوشی‌های هوشمند را نسبت به خود جلب می‌کند. گوشی هوشمند جدید موتورولا رابط کاربری سبک و بهتر، دوربینی که در محیط‌های تاریک به خوبی عمل می‌کند، و همچنین یک تجربه بهتر برای کسانی که به نتفلیکس اعتیاد دارند را ارائه می‌دهد.

اما مسلما ویژگی‌های خوب موتورولا وان ویژن در همین موارد خلاصه نمی‌شود و همچنین این دستگاه عاری از نقص نیز نیست؛ با درنظر گرفتن این مسئله از شما دعوت می‌نماییم که در ادامه این مطلب با تکفارس همراه باشید تا با بررسی تخصصی موتورولا وان ویژن همه ویژگی‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف این دستگاه را معرفی کنیم.

بررسی تخصصی گوشی Motorola One Vision

منبع متن: gamefa