سازندگان بازی Cyberpunk 2077 هنوز آماده نیستند که چیزی در رابطه با تاریخ انتشار این عنوان را تایید را رد کنند. به طور قطع یکی از مورد انتظارترین عناوین پیش رو، بازی Cyberpunk 2077 است. عنوانی که متاسفانه اطلاعات زیادی از آن در اختیار ما قرار ندارد ولی نام استودیوی سی دی پراجکت رد (CD […]

احتمال مشخص شدن تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 در E3 2019 وجود دارد

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 هنوز آماده نیستند که چیزی در رابطه با تاریخ انتشار این عنوان را تایید را رد کنند.

به طور قطع یکی از مورد انتظارترین عناوین پیش رو، بازی Cyberpunk 2077 است. عنوانی که متاسفانه اطلاعات زیادی از آن در اختیار ما قرار ندارد ولی نام استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project Red) پشت آن می‌تواند تا حدود زیادی تضمین‌ کننده‌ی کیفیت بازی باشد. یکی از بزرگ‌ترین سوال‌های حال حاضر، آن است که آیا این بازی قرار است در سال جاری منتشر شود یا باید در سال‌های آینده منتظر آن باشیم. پیش از این خبردار شده بودیم که این بازی در مراسم E3 سال ۲۰۱۹ برای عموم قابل تجربه نخواهد بود و همین مورد کمی ما را به شک انداخت که روند توسعه‌ی بازی تا چه حدی پیشرفت کرده است.

از رئیس استودیوی سی دی پراجکت رد در رابطه با  این که آیا در مراسم پیش رو شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 هستیم یا خیر، سوال شد و جالب آن است که او جوابی سرراست و قطعی نداد:

ببخشید…ولی من نمی‌توانم این را بگویم…یعنی…نه می‌توانم تایید کنم و نه می‌توانم آن را رد کنم.

همین مورد می‌تواند ذهن بسیاری از بازی‌بازان را مشغول کند؛ آیا بازی به حدی از تکامل رسیده است که به عنوان یک حرکت ناگهانی در مراسم E3 شاهد تاریخ انتشار آن باشیم؟ یا از طرفی دیگر بازی هنوز به مرحله‌ی مناسب نرسیده و سازندگان مدت زیادی نیاز دارند تا توسعه‌ی بازی را پیش ببرند؟

همچنین سوالاتی در رابطه با بخش واقعیت مجازی (VR) و به‌روزرسانی‌های مختلف برای بازی مطرح شد که به نظر می‌رسد استودیوی سازنده فعلا ایده و نظری برای آن‌ها ندارد:

برای بخش واقعیت مجازی، اگر بخواهم از نظر تکنیکی صحبت کنم، کار سختی نیست که آن را اضافه کنیم. ما به هر حال اشیاء را در بازی به صورت ۳ بعدی رندر می‌کنیم. با این که تلوزیون شما ۲ بعدی است ولی ما تمامی کارهایمان را به صورت ۳ بعدی انجام می‌دهیم. ولی بحث طراحی‌های بازی کمی تفاوت می‌کند و چالش واقعی برای بخش واقعیت مجازی در این حیطه پیش روی ما قرار می‌گیرد. به هر حال…تمرکز اصلی ما کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی هستند و فعلا فکری برای بخش واقعیت مجازی نداریم.

بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی انتظار می‌رود که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa