به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، دیروز جدیدترین گزارش مالی شرکت CD Projekt RED برای سه ماهه‌ی نخست سال 2019 منتشر شد و حسابدار مالی ارشد آن، پیوتر نیلبویکز (Piotr Nielubowicz) اطلاعاتی را در رابطه با وضعیت توسعه‌ی بازی مورد انتظار این شرکت یعنی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشته است.

او در این رابطه اعلام کرد: "سرعت توسعه‌ی بازی مورد انتظار بعدی ما یعنی Cyberpunk 2077، هم اکنون به حداکثر خود رسیده و بیش از 400 نفر بر روی آن کار می‌کنند. در سه ماهه‌ی نخست سال جاری، گروه ما حدود 25 میلیون زلوتی لهستان (6 میلیون 525 هزار و 115 دلار آمریکا) برای توسعه‌ی بازی‌های جدید و تکنولوژی‌هایمان خرج کرده است تا تعادلی برای هزینه‌ی 264 میلیون زلوتی (68 میلیون و 918 هزار و 704 دلاری) تحقیقات و توسعه ایجاد شود.

مهم‌ترین نمایشگاه E3 گروه ما در انتظارمان هست. ما یک لاین آپ واقعا هیجان انگیز را آمده کرده‌ایم و نمی‌توانیم تا رونمایی کردن از آن برای اولین بار صبر کنیم، ما همچنین یک نمایش از بازی Cyberpunk 2077 برای عموم داریم.

ژوئن قرار است تا به یک ماه هیجان انگیز تبدیل شود و من از شما دعوت می‌کنم تا در این رویداد شرکت کنید. همچنین شما می‌توانید فعالیت‌های ما را از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب سایت cdprojekt.com دنبال کنید."

طبق اخبار قرار است تا این بار شاهد یک نمایش گیم پلی از بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2019 باشیم و شایعاتی نیز منتشر شده که می‌گویند شرکت CD Projekt RED در این بالاخره از تاریخ انتشار این بازی رونمایی خواهد کرد.

همچنین طبق شایعات دیگر، این بازی در سال 2020 منتشر خواهد شد و علاوه بر آن این شرکت در حال ساخت یک بازی مشابه عنوان GWENT است. علاوه بر آن جدول زمان بندی‌ای که این شرکت قبلا منتشر کرده، خبر از عرضه‌ی یک بازی نقش آفرینی AAA دیگر در سال 2021 می‌دهد که هیچ اطلاعاتی از آن نداریم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟

منبع متن: pardisgame