شرکت CD Projekt RED در این چند سال محبوبیت زیادی را در جوامع گیمینگ به دست آورده است، اما این توسعه دهنده توجه خاص و ویژه‌ای به بازیکنان پلتفرم PC دارد. این توجه اکنون باعث شده تا سهم زیادی از فروش آخرین بازی نقش آفرینی AAA آن‌ها یعنی The Witcher 3: Wild Hunt بر روی این پلتفرم باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، شرکت CD Projekt RED به تازگی اعلام کرده است که حدود 44.5 درصد از فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt بر روی پلتفرم PC انجام شده، در حالی که این رقم در کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One به ترتیب 39.5 و 15.5 درصد است. این آمار از طریق گزارش مالی جدید شرکت CD Projekt Red به دست آمده و از زمان انتشار بازی در سال 2015 تا سه ماهه‌ی نخست سال 2019 را شامل می‌شود.

اگر شما میزان فروش کنسول‌ها را با هم جمع کنید، حدود 55 درصد از آمار فروش فروش را تشکیل می‌دهند و فروش 45 درصدی بر روی PC خبر از محبوبیت روز افزون این پلتفرم می‌دهد. کنسول PlayStation 4 در سال 2015 حدود 48 درصد از فروش این بازی را تشکیل می‌داد، در حالی که این فروش بر روی PC حدود 31 بود. اما پشتیبانی سازندگان باعث شد تا در سال 2016، پلتفرم PC کنسول‌ها را شکست داده و بیشترین سهم فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt را به خود اختصاص دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ شما این بازی را بر روی کدام پلتفرم خریداری کرده‌اید؟

منبع متن: pardisgame