شرکت گوگل پس از معرفی سرویس استریم خود یعنی استیدیا (Google Stadia) در جریان مراسم GDC امسال، تقریبا هیچ اطلاعات جدیدی را از این سرویس منتشر نکرده است. با این حال، به زودی شاهد تغییر این شرایط خواهیم بود. در جدیدترین مطلب منتشر شده در حساب رسمی سرویس استیدیا در توییتر، اعلام شده است که […]

گوگل اطلاعات جدید سرویس استیدیا را تابستان امسال منتشر می‌کند

شرکت گوگل پس از معرفی سرویس استریم خود یعنی استیدیا (Google Stadia) در جریان مراسم GDC امسال، تقریبا هیچ اطلاعات جدیدی را از این سرویس منتشر نکرده است. با این حال، به زودی شاهد تغییر این شرایط خواهیم بود.

در جدیدترین مطلب منتشر شده در حساب رسمی سرویس استیدیا در توییتر، اعلام شده است که اطلاعات جدید مربوط به این سرویس تابستان امسال منتشر می‌شود. این پیام به صورت مستقیم به سه بخش بزرگی که اطلاعات مربوط به آن‌ها در تابستان امسال منتشر می‌شوند، اشاره کرده است. این سه بخش شامل لیست عناوین، قیمت و اطلاعات مربوط به زمان انتشار این سرویس می‌شوند.

همان‌طور که شرکت گوگل نیز در این پیام به آن اشاره کرده است، این سه موضوع در حقیقت مسائل اصلی و مهم مربوط به این سرویس هستند که خریداران احتمالی استیدیا مشتاق دانستن آن‌ها هستند. اگرچه شرکت گوگل اطلاعات مهمی از این سرویس را در جریان مراسم GDC در اختیار کاربران قرار داد ولی همچنان سوالات زیادی بی‌پاسخ مانده‌اند که باید به آن‌ها پرداخته شود.

یکی از مهم‌ترین این مسائل، نحوه‌ی برخورد استودیوهای بزرگ و فرست پارتی با این سرویس است. اگرچه شرکت گوگل بخشی را به هدف توسعه‌ی بازی‌ها به رهبری جید ریموندز (Jade Raymond) راه‌اندازی کرده است ولی هیچ اطلاعاتی از برنامه‌های این بخش در دست نیست. اگرچه تایین یک قیمت مناسب برای این سرویس می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد ولی این لیست بازی‌های موجود در سرویس است که می‌تواند کاربران را به سمت آن جذب کند.

نظر شما درباره‌ی این سرویس چیست؟ شرکت گوگل باید چه قیمت و بازی‌هایی را برای این سرویس معرفی کند تا نظر شما به سمت آن جذب شود؟

در حال حاضر، هنوز زمان دقیق انتشار این سرویس مشخص نیست و باید تا تابستان و انتشار اطلاعات بیشتر از آن منتظر بمانیم.

منبع متن: gamefa