طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد امسال در مراسم E3 شاهد نسخه‌ی جدیدی از سری بازی جذاب و منحصر به فرد Dragon Quest باشیم. به تازگی استودیوی بازی‌سازی قدرتمند اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرده که در بیست و هشتیم مجله‌‌ی هفتگی Shonen Jump شاهد معرفی یک نسخه‌ی نوین از سری Dragon […]

احتمالا نسخه‌ی جدیدی از سری Dragon Quest در E3 2019 معرفی شود

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد امسال در مراسم E3 شاهد نسخه‌ی جدیدی از سری بازی جذاب و منحصر به فرد Dragon Quest باشیم.

به تازگی استودیوی بازی‌سازی قدرتمند اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرده که در بیست و هشتیم مجله‌‌ی هفتگی Shonen Jump شاهد معرفی یک نسخه‌ی نوین از سری Dragon Quest خواهیم بود. طبق بررسی‌های انجام شده، زمان معرفی و انتشار این مجله‌ی هفتگی در تاریخ ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ (۱۰ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) خواهد بود.

از نکات جالب این موضوع این است که استودیوی اسکوئر انیکس، در همان تاریخ یک کنفرانس خبری در رویداد E3 امسال تدارک دیده است که به احتمال زیاد، پیش‌بینی می‌شود که این استودیوی بازی‌سازی، در این مراسم نسخه‌ی جدیدی از سری Dragon Quest را معرفی کند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، آقای یوجی هوری (Yuji Horii)، کارگردان سری بازی Dragon Quest، اعلام کرده که هنوز زمان بسیار زیادی تا انتشار و معرفی Dragon Quest XII باقی‌مانده است و به همین دلیل شاهد این بازی در E3 2019 نخواهیم بود.

همچنین او بیان کرده است که یک بسته الحاقی جدید تحت عنوان Voice Drama برای نسخه ارتقا یافته Dragon Quest XI برای کنسول نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد که در ماه ژوئن سال جاری معرفی می‌شود. از این‌رو برخی می‌گویند شاید استودیوی اسکوئر انیکس قصد معرفی این بسته‌ی الحاقی را در مراسم E3 دارد. آخرین احتمال ممکن هم این است که یکی از شخصیت‌های مجموعه Dragon Quest در بازی Super Smash Bros Ultimate حضور پیدا کند و استودیوی اسکوئر انیکس قصد اشاره به این موضوع را داشته باشد.

منبع متن: gamefa