ما می‌دانیم که بازی Dying Light 2 در E3 امسال حضور خواهد داشت. استودیوی تکلند (Techland) پیش‌تر در مورد محتویات زیاد این عنوان و ارزش تکرار بالای آن صحبت کرده بود. حالا زمان آن رسیده است تا در مورد موتور بازی و تکنولوژی آن اطلاعات جدیدی را کسب کنیم. آقای پاول روهلدر (Pawel Rohleder)، مدیر […]

توضیحات توسعه‌ دهنده‌ی Dying Light 2 در مورد موتور بازی و احتمال عرضه برای نینتندو سوییچ

ما می‌دانیم که بازی Dying Light 2 در E3 امسال حضور خواهد داشت. استودیوی تکلند (Techland) پیش‌تر در مورد محتویات زیاد این عنوان و ارزش تکرار بالای آن صحبت کرده بود. حالا زمان آن رسیده است تا در مورد موتور بازی و تکنولوژی آن اطلاعات جدیدی را کسب کنیم.

آقای پاول روهلدر (Pawel Rohleder)، مدیر فنی تکلند، در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Wccftech در مورد تکنولوژی موتور بازی، استفاده از رهگیری پرتو و DirectX 12 توضیحات جالبی را ارائه داد. این‌طور که به نظر می‌رسد، نام موتور بازی‌سازی این توسعه دهنده‌ی لهستانی تغییر کرده است.

 حالا C Engine نام دارد؛ ما اسم آن را تغیر دادیم. ما برای ۱۹ سال برروی این موتور کار کردیم و حالا شاهد تکامل بعدی هستیم. پس از Dying Light، این بزرگترین تکامل است. برای مثال، حالا ما استریم را به موتور افزوده‌ایم؛ این به ما اجازه می‌دهد تا دنیا‌های بسیار بزرگ و پرجزئیات را خلق کرده و یک محیط با جزئیات بسیار بالا را در اطراف بازی‌باز رندر (Render) کنیم. این چیزی است که می‌خواهیم به آن برسیم؛ فوتورئالیسم و کیفیت بالای فنی. این مهم‌ترین هدف ماست.

وب‌سایت Wccftech در مورد احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز سوال کرد. البته همان‌طور که انتظار می‌رفت، آقای روهلدر اعلام کرد که به خاطر قدرت این کنسول، تکلند برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. اما نکته‌ی جالب این است که طبق توضیحات وی، این استودیو به زودی برای نینتندو سوییچ یک «سورپرایز» خواهد داشت.

این موتور از نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کند. ما برروی محتوای AAA تمرکز داریم، اما می‌توانم به شما بگویم که ممکن است امسال برای نینتندو سوییچ یک سورپرایز داشته باشیم. بیشتر این نمی‌توانم توضیح بدهم.

بازی Dying Light 2 در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa