پس از اینکه مشخص شد بازی Cyberpunk 2077 در جریان رویداد E3 2019 قابل بازی نخواهد بود، خیلی از طرفداران این عنوان موردانتظار ناامید شدند. از آنجایی که این اثر هنوز به مرحله قابل بازی بودن توسط عموم نرسیده، بنابراین سخت است که فکر کنیم ساخته جدید استودیوی سی‌دی پراکت رد در طول سال جاری […]

توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019

پس از اینکه مشخص شد بازی Cyberpunk 2077 در جریان رویداد E3 2019 قابل بازی نخواهد بود، خیلی از طرفداران این عنوان موردانتظار ناامید شدند. از آنجایی که این اثر هنوز به مرحله قابل بازی بودن توسط عموم نرسیده، بنابراین سخت است که فکر کنیم ساخته جدید استودیوی سی‌دی پراکت رد در طول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. با این حال، طبق گفته این استودیوی لهستانی، نباید نسبت به روند توسعه این بازی نگران باشیم چراکه مراحل توسعه آن با سرعت بالایی پیش می‌رود و احتمالاً به زودی چیزهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

در جریان ارائه گزارش‌های مالی جدید سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، Piotr Nielubowicz، مدیر ارشد مالی این استودیو، اطلاعات جدیدی از روند توسعه Cyberpunk 2077 منتشر ساخت و گفت که توسعه این بازی با سرعت بالایی پیش می‌رود و در حال حاضر حدود ۴۰۰ توسعه دهنده برروی این عنوان کار می‌کنند. او همچنین در اظهارنظری جذاب ابراز کرد که آن‌ها لاین-آپ هیجان‌انگیزی برای E3 ماه ژوئن در برنامه دارند. آیا او به نوعی به مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی اشاره دارد؟

وی در این خصوص بیان داشت:

توسعه بازی پرچمدار بعدی ما – Cyberpunk 2077 – با سرعت بالایی صورت می‌گیرد، و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر در این پروژه شرکت دارند. در سه ماهه نخست، گروهمان حدود ۲۵ میلیون PLN برروی بازی‌های ویدئویی و تکنولوژی‌های جدید هزینه کرده است تا جمع هزینه‌های تحقیق و توسعه به ۲۶۴ میلیون PLN برسد.

مهم‌ترین نمایشگاه E3 در تاریخ گروهمان متعلق به ما است. ما لاین-آپی واقعاً هیجان‌انگیز داریم و نمی‌توانیم بیش از این برای ارائه آن صبر کنیم! برای نخستین بار در تاریخِ ما، قصد داریم تا بازی Cyberpunk 2077 را برای عموم به نمایش بگذاریم.

همانطور که ژوئن ماه هیجان‌انگیزی به نظر می‌رسد، من از شما دعوت می‌کنیم که در این رویداد شرکت کنید و همچنین فعالیت‌های ما را در شبکه‌های اجتماعی و سایت cdprojekt.com دنبال کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار نهایی این عنوان مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در جریان رویداد E3 2019 شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه آن باشیم.

منبع متن: gamefa