در طی اقدامی غافلگیر کننده، بالاخره تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی DayZ مشخص شد. خبر خوب این است که بازی‌بازان می‌توانند خیلی زود این عنوان را تجربه کنند. اگر به خاطر داشته باشید، بوهیمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) بازی DayZ را در سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد. در طی کنفرانس Gamescom سونی در […]

تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی DayZ اعلام شد

در طی اقدامی غافلگیر کننده، بالاخره تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی DayZ مشخص شد. خبر خوب این است که بازی‌بازان می‌توانند خیلی زود این عنوان را تجربه کنند.

اگر به خاطر داشته باشید، بوهیمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) بازی DayZ را در سال ۲۰۱۲ برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد. در طی کنفرانس Gamescom سونی در سال ۲۰۱۴، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این عنوان تائید شد. این بازی در سال گذشته از حالت دسترسی زودهنگام خارج و سپس برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. همچنین نسخه‌ی اکس‌باکس وان نیز در ماه آگست امسال در دسترس قرار گرفت. حال بالاخره زمان آن رسیده است تا کاربران کنسول نسل هشتم سونی نیز به تجربه‌ی این بازی چندنفره بپردازند.

اگر با DayZ آشنایی ندارید، باید بگوییم که این بازی در کشور ساختگی Chernarus که در گذشته بخشی از جمهوری شوروی محسوب می‌شد، جریان دارد. این کشور با یک ویروس خطرناک مواجه شد که اکثر مردم آن را مبتلا به بیماری عجیبی کرد. پس از این اتفاق، بازماندگان حادثه برای بدست آوردن منابع با یکدیگر وارد جنگ شدند. شما یکی از معدود افراد ایمن در برابر این ویروس هستید. برای زنده ماندن و بقا، تا کجا پیش خواهید رفت؟

بازی DayZ هم‌اکنون برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این در حالی است که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این عنوان در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۹ مه ۲۰۱۹ میلادی) عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa