استودیوی گیرباکس سافتور قصد دارد در E3 2019 حضوری فعال داشته باشد و بازی Borderlands 3 را برای تجربه در دسترس عموم قرار دهد. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه می‌توانند به تجربه این بازی موردانتظار بپردازند اما اگر امکان حضور در این رویداد برای شما مهیا نیست، جای نگرانی نیست چراکه گیرباکس سافتور (Gearbox Software) قصد دارد […]

در E3 2019 اطلاعات جدیدی از بازی Borderlands 3 منتشر خواهد شد

استودیوی گیرباکس سافتور قصد دارد در E3 2019 حضوری فعال داشته باشد و بازی Borderlands 3 را برای تجربه در دسترس عموم قرار دهد. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه می‌توانند به تجربه این بازی موردانتظار بپردازند اما اگر امکان حضور در این رویداد برای شما مهیا نیست، جای نگرانی نیست چراکه گیرباکس سافتور (Gearbox Software) قصد دارد اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر سازد. به تازگی مدیرعامل گیرباکس، رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، گفته که قرار است در E3 پیش رو، Vault Hunter جدید در کنار سیاره‌ای جدید معرفی گردد و همچنین سورپرایزهای زیادی برای علاقه‌مندان این سری در راه است.

اخیراً رندی پیچفورد از برنامه‌های گیرباکس و توکی گیمز (۲K Games) برای نمایشگاه E3 امسال پرده‌برداری کرده است. در حقیقت، پس از PAX East، نمایشگاه بزرگ ژوئن امسال، میزبان حضور بازی Borderlands 3 خواهد بود. اگرچه پیچفورد جزئیات خاصی از برنامه‌های گیرباکس و توکی گیمز را منتشر نکرده است، اما باز هم علاقه‌مندان این بازی باید مشتاقانه منتظر E3 2019 باشند. وی در توییتر خود نوشت:

چشم طرفداران Borderlands 3 باید به E3 [امسال] باشد! ما در این نمایشگاه به نمایش گیم‌پلی جدید، Vault Hunter جدید و سیاره‌ای جدید خواهیم پرداخت! همچنین شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در غرفه توکی گیمز به تجربه بازی Borderlands 3 بپردازند! شاید ما یکی دو سورپرایز نیز در آستین خود داشته باشیم… هیجان‌انگیز است!

ــ رندی پیچفورد (@DuvalMagic) 24 می ۲۰۱۹ میلادی

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Borderlands 3، به تازگی مشخص شده است که این عنوان به صورت آفلاین نیز قابل بازی خواهد بود. همچنین گفته شده است که شخصیت‌های قابل بازی جدیدی به آن اضافه نخواهد شد. از سوی دیگر، مدتی قبل مشخص شد که خبری از خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Borderlands 3 نخواهد بود که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی Borderlands 3 در تاریخ جمعه ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه رایانه‌های شخصی این بازی به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز استور در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa