با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم E3 امسال و شایعه‌های متنوعی که درباره‌ی نسخه‌ی بعدی سری Assassins Creed منتشر می‌شوند، گاها فراموش می‌کنیم که کار شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) با بازی Assassins Creed Odyssey هنوز به پایان نرسیده است. با توجه به تایید عدم انتشار یک نسخه‌ی جدید از این سری در سال […]

Assassin’s Creed Odyssey | تاریخ انتشار قسمت دوم The Fate of Atlantis مشخص شد

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم E3 امسال و شایعه‌های متنوعی که درباره‌ی نسخه‌ی بعدی سری Assassins Creed منتشر می‌شوند، گاها فراموش می‌کنیم که کار شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) با بازی Assassins Creed Odyssey هنوز به پایان نرسیده است.

با توجه به تایید عدم انتشار یک نسخه‌ی جدید از این سری در سال ۲۰۱۹، بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis نقش اصلی امسال را به خود اختصاص داده است. قسمت اول این بسته‌ی الحاقی مدتی پیش منتشر شد و برخلاف بسته‌های گسترش دهنده‌ی قبلی، با بازخوردهای خوبی از سوی کاربران و منتقدین روبه‌رو شد. حالا به لطف پیام منتشر شده در حساب توییتر این بازی، تاریخ آغاز قسمت دوم این ماجراجویی زیر آب نیز مشخص شده است.

براساس پیام منتشر شده، دومین قسمت از این بسته‌ی الحاقی که The Torment of Hades نام دارد، در تاریخ ۱۴ خرداد ماه سال جاری (۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اطلاعات زیادی از محتوای قسمت دوم این بسته‌ی الحاقی در دست نیست و تنها می‌دانیم که شما قرار است به سرزمین‌های تارتاروس (Tartarus) سفر کنید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. تماشای نقد و بررسی ویدئوی این بازی به طور حتم برای هواداران خالی از لطف نخواهد بود. اگر قصد خرید این بازی را دارید، تماشای هایلایت و تحلیل فنی اختصاصی گیمفا از این بازی می‌تواند شما را در این امر یاری کند.

منبع متن: gamefa