مدت زمان کنفرانس Microsoft در E3 2019 مشخص شد

در حالی که روز به روز به شروع رویداد سالیانه‌ی E3 نزدیک می‌شویم، هر روز خبرها و همچنین شایعات زیادی پیرامون این رویداد مهم منتشر می‌شود و روزی نیست که خبری در رابطه با این رویداد منتشر نشود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت Microsoft اعلام کرد که قرار است مدت زمان کنفرانس این شرکت در E3 2019 دو ساعت باشد که از این رو این کنفرانس تبدیل به طولانی‌ترین کنفرانس Microsoft در تمام ادوار این رویداد خواهد شد. در E3 2016 کنفرانس Microsoft حدود 90 دقیقه، در E3 2017 حدود 95 دقیقه و بالاخره در E3 2018 حدود 104 دقیقه بوده است.

با توجه به این که شرکت Sony مدتی پیش اعلام کرد که در این رویداد شرکت نخواهد کرد، حال احتمالا عناوین ترد پارتی بیشتری در این کنفرانس نمایش داده خواهند شد که این مورد خود به تنهایی وجود 20 دقیقه تایم بیشتر در کنفرانس امسال را نسبت به سال قبل را توجیه می‌کند. همچنین یکی از احتمالات مهم و مورد انتظار در این کنفرانس این است که Microsoft از کنسول نسل بعدی خود رونمایی کند. در اوایل سال جاری بود که فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش Xbox اعلام کرده بود که قرار است کنفرانس Microsoft در E3 امسال بزرگترین و بهترین کنفرانس Microsoft در تمامی ادوار این رویداد باشد.

همچنین با توجه به اطلاعاتی که از پیش منتشر شده، دو بازی مهم Microsoft  یعنی Gears 5 و Halo Infinite نمایش‌های جدیدی را خواهند داشت. ولی با این حال و با توجه به اطلاعات قبلی احتمالا شاهد نمایش‌های جدیدی از بازی‌های از پیش معرفی شده‌ای مانند Cyberpunk 2077 و همچنین معرفی بازی‌های جدیدی خواهیم بود. کنفرانس Microsoft در E3 2019 در تاریخ 9 ماه ژوئن ( 19 خرداد ماه) و به ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع متن: pardisgame