بازی Death Stranding چندین سال است که به صورت رسمی معرفی شده است اما تاکنون جز چند تریلرِ مبهم و اطلاعات پر رمز و راز، چیز زیادی از این پروژه نمی‌دانیم. خیلی‌ها معتقدند که بالاخره امسال جزئیات بیشتری از ساخته جدید هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) منتشر خواهد شد و حتی شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه […]

تیزر جدید Death Stranding، به انتشار تریلر جدیدی از آن اشاره دارد

بازی Death Stranding چندین سال است که به صورت رسمی معرفی شده است اما تاکنون جز چند تریلرِ مبهم و اطلاعات پر رمز و راز، چیز زیادی از این پروژه نمی‌دانیم. خیلی‌ها معتقدند که بالاخره امسال جزئیات بیشتری از ساخته جدید هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) منتشر خواهد شد و حتی شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه این عنوان موردانتظار خواهیم بود.

به تازگی، کوجیما از طریق حساب کاربری خود در توییتر، اقدام به انتشار یک ویدئوی کوتاه از بازی Death Stranding کرده است. این در حالی است که او پیش از این، تنها تصاویری مبهم از این عنوان منتشر می‌کرد. اکثر محتوای این ویدئو را آب یا مایعی سیاه پوشانده است و تنها بخشی که بینندگان می‌توانند آن را ببینند، رد یک دست است که در مرکز تصویر قرار دارد. این ویدئو را می‌توانید از این نشانی ببینید (ویدئو تا لحظاتی دیگر آپلود خواهد شد).

همچنین در این ویدئو، شاهد شخصیت اصلی بازی با بازی نورمن ریداس (Norman Reedus) نیز هستیم که می‌گوید: «طناب را ایجاد کن». همانطور که احتمالاً می‌دانید، Death Stranding به طناب و اتصال ارتباط دارد و بیشتر درباره چنین مفاهیمی است. شاید این سرنخی از این نکته باشد که قرار است به زودی جزئیات بیشتری از این پروژه پر رمز و راز بدانیم. باید صبر کرد و دید که بالاخره ویدئویی مشخص از گیم‌پلی ساخته جدید خالق سری Metal Gear منتشر خواهد شد یا خیر.

بازی Death Stranding در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد. پیش از این و در زمان معرفی رسمی این بازی، شاهد بودیم که کوجیما از احتمال عرضه آن برای رایانه‌های شخصی سخن گفت اما به نظر می‌رسد که با وجود گذشت زمان و سرمایه‌گذاری گسترده سونی برروی این پروژه، دیگر چنین چیزی تحقق نخواهد یافت.

منبع متن: gamefa