چندی پیش، گوگل با معرفی چند گوشی توانست بازار این محصولات را دست‌خوش تغییراتی کند و حتی برخی‌ها به این فکر کردند که اگر این کمپانی پرچمدار بسازد چه تأثیری بر بازار خواهد داشت. حالا از روزهایی که نکسوس ۴ و نکسوس ۵ جزو بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار به حساب می‌آمدند، زمان زیادی گذشته و […]

تکفارس؛ بررسی تخصصی گوشی‌های Google Pixel 3a و Pixel 3a XL

چندی پیش، گوگل با معرفی چند گوشی توانست بازار این محصولات را دست‌خوش تغییراتی کند و حتی برخی‌ها به این فکر کردند که اگر این کمپانی پرچمدار بسازد چه تأثیری بر بازار خواهد داشت. حالا از روزهایی که نکسوس ۴ و نکسوس ۵ جزو بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار به حساب می‌آمدند، زمان زیادی گذشته و در این سال‌ها علی‌رغم موفقیت آن دو دستگاه نسبتاً ارزان، شرکت‌های سازنده نه تنها تولیدات معمولی و ارزان‌قیمت خود را گسترش نداده‌اند، بلکه گوشی‌های به مراتب گران‌تری را معرفی و روانه بازار کرده‌اند.

این قانون در مورد گوگل نیز صدق می‌کند زیرا این شرکت با خط تولید گوشی‌های پیکسل، دستگاه‌هایی ساخته که همیشه گران و البته پیشرفته بوده‌اند. حالا و در بازاری که شاهد موبایل‌های متعدد گران‌تر از ۱۰۰۰ دلار هستیم، به نظر می‌رسد باید کم‌کم توجه ویژه‌ای به گوشی‌های میان‌رده بشود. این‌بار هم گوگل دست‌به‌کار شده و دو مدل پیکسل ۳a و پیکسل ۳a ایکس ال را برای نخستین بار از این سری ساخته است بنابراین به اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد محصولات بصرفه‌تری از گوگل خواهیم بود، امیدوار شدیم.

دو مدلی که امروز می‌خواهیم در مورد آنها صحبت کنیم، برخی ویژگی‌های دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را در خود دارند ولی قیمت‌شان کمتر است. هزینه ۳۹۹ دلاری (برای پیکسل ۳a) و ۴۹۹ دلاری (برای پیکسل ۳a ایکس ال) که می‌پردازید، در مقابل امکاناتی که این دو دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهند، بسیار عالی است و انتظار داریم مشتریان زیادی سراغ آنها بروند. با این استراتژی، گوگل سعی کرده تا افراد بیشتری را به سمت این برند جذب نماید و نشان دهد که می‌تواند کمپانی خطرناکی برای سایر رقبا باشد و با تولید گوشی‌های هوشمند، طوفانی در بازار به پا کند. حالا با تکفارس همراه باشید تا این دو دستگاه را به صورت تخصصی بررسی نماییم.

بررسی تخصصی گوشی‌های Google Pixel 3a و Pixel 3a XL

منبع متن: gamefa