Overwatch

نیت نانزر (Nate Nanzer)، کمیسیونر لیگ Overwatch در توئیتر خود اعلام کرد که از شرکت Blizzard جدا شده و به Epic Games  می‌پیوندد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers نانزر که از سال 2014 در Blizzard کار می‌کرد جدایی از این شرکت را سخت‌ترین تصمیم زندگی‌اش می‌داند.

 "نمی‌توانم به اندازه کافی تایید کنم که چقدر به کار‌هایی که با هم انجام دادیم افتخار می‌کنم. بودن در تیمی که به ساخت لیگ‌های breakthrough، BurnBlue، pdomjnate، CaptureHistory، OWL2019 و دیگر لیگ‌ها کمک کرده، افتخاری در زندگی‌ام بوده است."

نانزرمعتقد است که که افراد شناخته نشده بسیاری برای توسعه این لیگ ها کار می کنند و به همین دلیل از اینکه مجموعه در شرایط قابل اطمینان قرار گرفته مطمئن است.

"بی صبرانه منتظرم ببینم که اعضای تیم در سال 2020 و سال های بعد از آن Overwatch League را به کجا خواهند رساند. در هر مرحله در کنار شما آنها را تشویق خواهم کرد."

هرچند که نانز در توئیت خود اشاره‌ای به پیوستن به Epic Games نکرده اما این شرکت همکاری خود با نانزر برای توسعه Fortnite به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین ورزش‌های الکترونیک را تایید کرده است. در حال حاضر جام‌ جهانی Fortnite با جایزه 100 میلیونی خود به هفته هفتم رسیده است. لیگ Overwatch نیز به  عنوان یکی از بزرگ‌ترین لیگ‌های ورزش‌های الکترونیک جهان شناخته می‌شود که از مسابقات آن از شبکه های مختلف پخش شده و طرفداران بسیاری دارد.

منبع متن: pardisgame