به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در نظر دارد تا در فروشگاه خود یک سرویس اشتراکی جدیدی را راه اندازی کند و به صورت تصادفی از آن رونمایی کرده است. امروزه ویژگی‌های اشتراکی فروشگاه‌های مجازی، همچون Ea Access، در حال گسترده شدن و فراگیر شدن هستند و کاربران بیشتری به استفاده از آن‌ها روی […]

ویژگی اشتراکی جدیدی در فروشگاه Ubisoft مشاهده شد

به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در نظر دارد تا در فروشگاه خود یک سرویس اشتراکی جدیدی را راه اندازی کند و به صورت تصادفی از آن رونمایی کرده است.

امروزه ویژگی‌های اشتراکی فروشگاه‌های مجازی، همچون Ea Access، در حال گسترده شدن و فراگیر شدن هستند و کاربران بیشتری به استفاده از آن‌ها روی می‌آورند. حال شرکت یوبی‌سافت نیز دست به انتشار چنین قابلیتی زده که البته پس از دقایقی آن را از فروشگاه خود حذف کرده است.

یکی از کاربران انجمن ResetEra، موفق به ثبت تصویری از یک سرویس اشتراکی در فروشگاه یوبی‌سافت، با نام Ubisoft Pass Premium، شده است. این ویژگی جدید پس از مدت کوتاهی از روی وب‌سایت این فروشگاه برداشته شده و در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد. همچنین به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت در نظر دارد تا همچون سرویس EA Access، دو نسخه‌ از این سرویس را منتشر کند تا کاربران علاقه‌مند، با خریداری نسخه‌ی گران‌تر به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند.

با وجود اینکه هنوز شاهد معرفی رسمی این ویژگی توسط شرکت فرانسوی نبوده‌ایم، احتمال می‌رود که این شرکت در رویداد E3 2019 از آن رونمایی کند. در ادامه نیز می‌توانید تصویری را که از این سرویس ثبت شده است مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa