بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده عنوان Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود که توجه‌ افراد زیادی را تا به الان به خود جذب کرده است. پس از نمایش‌های ویژه‌ی این بازی در مراسم بزرگ E3 امسال، حال شاهد آخرین تصاویر منتشر شده از آن در مراسم هستیم که در ادامه قابل مشاهده خواهد بود. […]

دو تصویر منتشر شده از Cyberpunk 2077 در پایان مراسم E3 2019

بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده عنوان Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود که توجه‌ افراد زیادی را تا به الان به خود جذب کرده است. پس از نمایش‌های ویژه‌ی این بازی در مراسم بزرگ E3 امسال، حال شاهد آخرین تصاویر منتشر شده از آن در مراسم هستیم که در ادامه قابل مشاهده خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از کیفیت فوق العاده بازی Cyberpunk 2077 حکایت می‌کنند که قطعا این بازی فضایی جذاب و استثنایی را برای طرفداران و کاربران ایجاد می‌کند. طبق اخبار و شواهدی که تا به الان از این بازی در دسترس قرار گرفته، به نظر می‌رسد بازی Cyberpunk 2077 قصد دارد سخت‌افزارها و پلتفرم‌های نسل فعلی را تا حد ممکن به چالش بکشد. با این حال، به نظر می‌رسد مالکین قدرتمندترین کنسول موجود در بازار یعنی اکس‌باکس وان اکس، قادر خواهند بود از تجربه‌ی این بازی با کیفیت ۴K نهایت لذت را ببرند.

همان‌طور که در این دو تصویر گرفته شده از بازی مشاهده می‌کنید، در یکی از آن‌ها شخصیتی هیکلی به سوی تصویر در حال حرکت است که در این میان، جزئیات بی‌نظیری از چهره و استایل این کارکتر به نمایش گذاشته شده است. در تصویر دیگر، با سیستم‌های پیچیده موجود در بازی رو به رو هستیم که فضایی تاریک را برای بازی‌بازان تدایی کرده است. در هر صورت به نظر می‌رسد یکی از عناوین بزرگ بازی‌های ویدئویی در راه است و بی‌شک افراد زیادی شگفت‌زده خواهند شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. در جریان مراسم شرکت مایکروسافت، حضور یکی از بازیگران معروف سینما یعنی کیانو ریوز (Keanu Reeves) در این بازی تایید شد. آقای رویز که نقشی مهمی در این عنوان جدید استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) را به عهده دارد، برای لحظاتی برروی صحنه‌ نیز حضور پیدا کرد. برای مطالعه‌ی بیشتر حول این موضوع، به این صفحه‌ی وب‌سایت مراجعه کنید.

در ضمن در صورتی که مراسم شرکت مایکروسافت را از دست داده‌اید، می‌توانید با مراجعه با این لینک، مروری بر مهم‌ترین اخبار این مراسم داشته باشید.

 

منبع متن: gamefa