ما می‌دانستیم که این بازی به صورت اپیزودیک منتشر می‌شود اما تهیه کننده‌ی بازی یعنی آقای "یوشینوری کیتاسه"(Yoshinori Kitase) می‌گوید بازی اول نیز بر روی 2 دیسک بلوری عرضه می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt آقای "یوشینوری کیتاسه" تایید کرد که بازی اول در 2 دیسک بلوری در ماه مارس (اسفند و فروردین) سال 2020 عرضه می‌شود که داستان مربوط به حوادث شهر Midgard و فرار از آن است.

"کیتاسه" بر روی توئیتر نوشت:

"از زمان اعلام ناگهانی بازی در ماه می و اعلام تاریخ عرضه در کنسرت ارکسترا در لاس وگاس در ماه ژوئن و عرضه‌ی دموی قابل بازی در مراسم E3، پیشرف خیلی زیادی در بازی Final Fantasy 7 Remake کردیم ولی امیدوارم طرفداران را با سورپرایزهای زیادی خوشحال کنیم."

در ادامه افزود:

"در حین ساختن این ریمیک ما تمرکزمان را بر نشان دادن Midgard به صورت خیلی جذاب منعطف کردیم چون نماد محیط جهان بازی Final Fantasy 7 Remake است. ما کاملا داخل Midgard را دوباره از اول طراحی کردیم و اپیزودهای جدیدی همراه با جزئیاتی مانند زندگی شهروندان شهر به بازی اضافه کردیم. تنها با ریمیک کردن داستان بازی تا قسمت فرار از Midgard به حجم خیلی زیادی از محتوا رسیدیم که باید برای عرضه‌ی آن از 2 دیسک بلوری استفاده کنیم."

پس بازی اول فقط شامل Midgard است. البته این همه حجم فقط به خاطر اضافه کردن محتوا نبوده است. "کیتاسه" در این مورد گفت:

"ما باید کاراکترها و باس‌های بازی را دوباره طراحی می‌کردیم و آن‌ها را نیز بهینه سازی می‌کردیم تا کاملا شبیه یک بازی مستقل نسبت به اوریجینال خودش بشود که ما فکر می‌کنیم به یک بازی تبدیل شده است که ارزش بازی کردن دارد. هدف ما این است که پروژه‌ی Final Fantasy 7 Remake به چندین عنوان تبدیل شود و بخش‌ها دیگر در آینده عرضه شوند. اولین بازی این پروژه تاریخ 3 مارس 2020 (13 اسفند 98) وارد بازار می‌شود."

با وجود اینکه این اولین شماره از این سری‌بازی است اما هنوز سازندگان مطمئن نیستند که می‌توانند چند شماره از این بازی بسازند اما "کیتاسه" به هواداران قول داد که بازی‌های بعدی با سرعت بیشتری عرضه شوند.

منبع متن: pardisgame