گزارش: اطلاعات جدیدی از بازی جدید Fable منتشر شد؛ احتمالا موفقیت Horzion Zero Dawn علت ساخت بازی بود

وقتی به E3 2019 نزدیک بودیم، هیجان، شایعات و گزارشاتی وجود داشتند که ظاهرا از نسخه جدید Fable احتمالا با نام Fable 4 در کنفرانس مایکروسافت رونمایی می‌شود اما چنین اتفاقی نیفتاد. با این وجود، با توجه به گزارش جدید Eurogamer، قطعا نسخه جدیدی از Fable در دست ساخت است. 

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، به‌نظر نمی‌رسد که این بازی Fable 4 نام داشته باشد اما بودجه بزرگی برای آن در نظر گرفته شده که هیجان‌انگیز است. متاسفانه Eurogamer ادعا می‌کند به این زودی‌ها بازی را نخواهیم دید زیرا هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

با توجه به منبع، استودیوی Playground Games که بخاطر سری Forza شهرت دارد، وظیفه ساخت این بازی را بر عهده گرفته ولی این همان تیم خالق Forza نیست. در حالی که بازی جدید Fable در استودیوی Playground Games ساخته می‌شود، یک تیم کاملا جدید برای آن تشکیل شده است. همان‌طور که می‌دانید، این حرف‌ها با گزارشات قبلی درباره این عنوان همخوانی دارد.

اگر این گزارش درست باشد، پس بازی جدید Fable یک عنوان جهان‌باز و شخصیت‌محور اکشن نقش‌آفرینی است که مایکروسافت منابع زیاد و قابل توجه‌ای را برای آن در نظر گرفته و تیمی با بیش از 200 نفر نیروی کاری برروی آن مشغول هستند.

همان‌طور که گفته شد، چندین سال است شایعات و گزارشاتی از بازی جدید Fable می‌شنویم و تبدیل به بدترین راز این صنعت شده است. سال‌ها گذشته و هنوز هم خبری نیست اما به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شرایط تغییر می‌کند.

مایکروسافت درست 2 سال پیش سازنده اصلی سری Fable یعنی Lionhead را تعطیل و بازی آن‌ها به نام Fable Legends را لغو کرد که یک بازی رایگان با محوریت چندنفره آنلاین بود و شباهتی به Fableهای کلاسیک نداشت.

پس چرا حالا مایکروسافت تصمیم گرفته به این سری و ریشه‌های آن بازگردد؟ با توجه به منابع Eurogamer، موفقیت بازی Horizon: Zero Dawn باعث شد مایکروسافت دوباره به Fable علاقه‌مند شود و درباره آن تجدید نظر کند.

در هر صورت تمام این حرف‌ها را شایعه در نظر بگیرید زیرا گزارشات رسمی نیستند. با این حال، اکثر موارد ذکر شده با گزارشات قبلی همخوانی دارند. شاید بازی جدید Fable برای کنسول بعدی Xbox در نظر گرفته شده است.

منبع متن: pardisgame