همانطور که می‌دانید چندی پیش در مراسم E3 اعلام شد، عنوان Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل(28 فروردین 98) برای سه پلتفرم PC،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد، تا آن زمان شاهد عرضه PS5 و Xbox Scarlett نخواهیم بود اما آوریل 2020 به عرضه کنسول‌های نسل بعدی نزدیک است و انتشار بازی جدید CD Projekt RED بر روی کنسول‌های نسل بعدی هم باعث می‌شود بهترین کیفیت بازی را ببینیم و از طرفی سود بیشتری را برای این استودیو به ارمغان می‌آورد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، "پاول ساسکو"، در گفت و گویی با Eurogamer در رابطه با انتشار بازیث بر روی کنسول‌های نسل بعدی و بهبودهای احتمالی آن صحبت کرد اما چیزی به طور رسمی تایید نشد. او در این باره اعلام کرد که "احتمالا" شاهد انتشار این عنوان بر روی کنسول‌های نسل بعدی نیز خواهیم بود چیزی که قبلاََ هم توسط CD Projekt Red به آن اشاره شده بود.

ساسکو در مصاحبه مذکور گفت:

"در حال حاضر تمرکز اصلی ما PC،PS4 و Xbox One است اما به طور مشخص در آینده احتمالاََ Cyberpunk 2077 را به کنسول‌های نسل بعدی خواهیم آورد اما این موضوع به آینده ارتباط دارد. در حال حاضر صادقانه باید بگویم که کنسول‌های نسل حاضر تمرکز اصلی ما هستند."

ساسکو همچنین به این نکته اشاره کرد که کنسول‌های نسل حاضر "قدیمی شده‌اند" اما CD Projekt Red تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین خروجی ممکن را از آن‌ها بگیرد. اگر می‌خواهید به کیفیتی مانند تریلرها و گیمپلی‌های منتشر شده دست پیدا کنید یا باید به یک PC قدرتمند دسترسی داشته باشید و یا این که منتظر کنسول‌‎های نسل بعدی باشید.

 ساسکو در ادامه توضیح داد:

"یکی از چیزهایی که در طول ساخت The Witcher 3 یاد گرفتیم این بود که هیچوقت کار بر روی نسخه کنسولی را به بعد موکول نکنیم. همیشه یک ورژن را داریم که بر روی تمامی پلتفرم‌ها اجرا خواهد شد. بنابراین نسخه‌ای که در مراسم‌ها نمایش می‌دهیم و گیمپلی‌های منتشر شده همگی ورژن high-End هستند و با نسخه کنسولی کاملاََ متفاوتند چرا که کنسول‌های نسل حاضر قدیمی شده‌اند اما مهم‌ترین مسئله برای ما این است که بازی روان باشد و تجربه‌ای مثال زدنی به مخاطب ارائه دهد. محدودیت‌های سخت افزاری همیشه وجود دارند اما ما تمام سعی خود را می‌کنیم بهترین کیفیت خروجی را از کنسول‌ها بگیریم."

Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame