مایکروسافت: Xbox Scarlett مرزهای جدیدی برای کنسول‌های بازی ایجاد خواهد کرد

مایکروسافت طی هفته گذشته از کنسول Xbox بعدی خود با نام Scareltt رونمایی کرده بود. آن‌ها جزئیات زیادی به اشتراک نگذاشتند اما تا به اینجا می‌دانیم PS5 و Scarlett احتمالا بسیار شبیه به یکدیگر خواهند بود. با این وجود، هدف مایکروسافت با Xbox بعدی آن است که مرزهای جدیدی برای کنسول‌های بازی ایجاد کند که اطمینان دارد با Scarlett این کار را انجام می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، تیم Xbox باور دارد که Scarlett "مرزهای جدیدی برای انتظارات از کنسول‌های بازی" ایجاد می‌کند. به بیان دیگر، Scarlett کنسول‌های بازی را فراتر از آنچه که بسیاری فکر می‌کنند این دستگاه‌ها قادر به انجامش هستند خواهد برد.

مایک یبارا به عنوان نائب رئیس Xbox، در مصاحبه‌ای با Windows Central راجع به توسعه Xbox Scarlett گفت: "واقعا می‌خواهیم تمام محدودیت‌ها را از بین ببریم تا توسعه‌دهندگان بازی‌ها بتوانند دقیقا آنچه که متصور می‌شوند را بسازند. ما سعی داریم کاری کنیم تا سازندگان بتوانند بهترین نسخه از بازی‌های خودشان را توسعه دهند. به شما می‌گویم بسیار به چیزی که می‌سازیم اطمینان داریم، چیزی که مرزهای جدیدی برای انتظارات از کنسول‌های بازی ایجاد می‌کند."

ظاهرا هدف Xbox این است که مکانی برای بهترین کیفیت ممکن بازی‌ها باشد که برای Xbox One این‌طور نبود اما از زمان انتشار Xbox One X، آن‌ها به چنین هدفی دست یافته‌اند. با این وجود، به‌نظر نمی‌رسد که بتوانند این کار را با کنسول بعدی خود تکرار کنند زیرا طبق شایعات زیادی که پخش شده، کنسول PS5 قدرت‌مندتر از Xbox خواهد بود. معلوم نیست این حرف درست باشد یا نه اما افراد معتبری این گزارشات را شنیده‌اند. حداقل کاری که ما می‌توانیم بکنیم، صبر برای اعلام جزئیات بیشتر درباره هردو کنسول است.

منبع متن: pardisgame