تایتان‌ها به Apex Legends اضافه نخواهند شد

با توجه به اینکه Apex Legends در جهان Titanfall رخ می‌دهد، بسیاری از بازیکنان به فکر آن هستند که شاید روزی Respawn تایتان‌ها را هم به این بازی بتل رویال محبوب اضافه کند. Respawn پیش از این راجع به مشکلاتی که برای افزودن و ترکیب تایتان‌ها با Apex Legends برخورد صحبت کرده بود.

به گزارش پردیس گیم، اکنون Game Informer مصاحبه جدیدی با آن‌ها ترتیب داده تا بررسی کند آیا بالاخره به راه‌حلی برای رفع این مشکل رسیده‌اند یا خیر که درو مک‌کوی، تهیه کننده اجرایی بازی، در پاسخ گفت:

"ما نمونه‌های اولیه آن را طی 9 ماه از مراحل توسعه در دست داشتیم و نمی‌توانستیم آن را خوب بسازیم. تایتان‌ها باید وسیله‌ای قدرت‌مند باشند و کسی که آن‌ها را استفاده می‌کند، حس قوی‌تر بودن نسبت به بقیه در بازی به او دست دهد اما وقتی آن‌ها را برای یک بازی بتل رویال طوری متعادل و بالانس می‌سازید تا سازگار با این سبک باشند، این فانتزی که گفتم از بین می‌رود. هرگز نمی‌توانستیم به ایده‌ای درباره چگونگی دست‌یابی به آن‌ها، میزان قدرت، سرعت، اندازه و سلاح‌های آن‌ها برسیم بنابراین فکر می‌کنم فعلا تایتان‌ها چیزی هستند که در نظر نداریم."

بنابراین باید فکر اضافه شدن تایتان‌ها به Apex Legends را از سر بیرون کنیم و از همین محتویات موجود در بازی لذت ببریم. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame