بدون شک سری Titanfall را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی تک نفره در نسل هشتم به شمار آورد. اما متاسفانه به تازگی اخبار و گزارش‌هایی ناامیدکننده از سوی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در مورد نسخه‌ی سوم این سری منحصر به فرد منتشر شده‌اند که هواداران و طرفداران را ناراحت کرده‌اند. همان‌طور که […]

الکترونیک آرتس در حال حاضر برنامه‌ای برای Titanfall 3 ندارد

بدون شک سری Titanfall را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی تک نفره در نسل هشتم به شمار آورد. اما متاسفانه به تازگی اخبار و گزارش‌هایی ناامیدکننده از سوی شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در مورد نسخه‌ی سوم این سری منحصر به فرد منتشر شده‌اند که هواداران و طرفداران را ناراحت کرده‌اند.

همان‌طور که در جریان هستید، Titanfall 3 توسط استودیوی بازی‌سازی ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) توسعه داده می‌شد که این استودیو، ساخت عناوین منحصر به فرد دیگری همچون Apex Legends را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. Apex Legends یک بازی در سبک بتل رویال است که  هم‌اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و توجه‌ی افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است. این بازی در دنیای سری Titanfall روایت می‌شود و از همان گیم‌پلی جذاب سری یاد شده برخوردار است.

حال با توجه به اینکه بازی Apex Legends در جهان سری منحصر به فرد Titanfall روایت می‌شود و جریان دارد، اما هواداران این مجموعه هنوز خواهان نسخه‌ی جدیدی از این بازی هستند تا بتوانند یک بار دیگر در نقش تایتان‌های قدرتمند، به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اما متاسفانه طبق اخبار و گزارش‌های در دسترس قرار گرفته به‌ نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی ریسپاون انترتینمنت برنامه‌ای برای عرضه Titanfall 3 ندارند.

اگر مراسم بزرگ EA Paly امسال را دنبال کرده باشید، می‌دانید که شرکت  الکترونیک آرتز در این مراسم اعلام کرد که نسخه‌ی جدید Titanfall یعنی Titanfall 3 در حال حاضر در دست توسعه نیست و استودیوی  ریسپاون مشغول کار برروی پروژه‌های دیگری است. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، استودیوی ریسپاون در حال حاضر در صدد توسعه بازی جذاب و پرطرفدار Star Wars Jedi: Fallen Order و همچنین پشتیبانی از Apex Legends است و ظاهرا روزهای پرکاری را سپری می‌کند.

در همین راستا، استودیو ریسپاون اعلام کرده است:

با در نظر گرفتن اینکه پروژه‌های مختلفی در حال توسعه و پیشروی توسط استودیوی ریسپاون هستند، از شما می‌خواهیم درک کنید که تیم‌های مختلفی در ریسپاون برروی دو عنوان بی‌نظیر Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order کار می‌کنند. علاوه بر این، برای پشتیبانی کامل و پرقدرت از بازی بتل رویال Apex Legends، مجبور به به تعویق انداختن ساخت و توسعه‌ی Titanfall 3 شدیم. به همین دلیل ما نمی‌توانیم از منابع خود در تیم‌های توسعه دهنده Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order برای بازی‌های دیگری همچون Titanfall 3 استفاده کنیم.

حال با توجه به گفته‌های این استودیوی بازی‌سازی احتمال دارد در آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از Titanfall باشیم، اما متاسفانه در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه این بازی وجود ندارد. هواداران این سری همچنان باید صبور باشند و از عناوین دیگر این استودیو لذت ببرند. شایان ذکر است که اگرچه شرکت الکترونیک آرتس سابقه‌ی بسیار خوبی در خرید استودیوهای بازی‌سازی و تعطیل کردن آن‌ها دارد اما این شرکت در رابطه با سری Titanfall وعده داده است که تا سال‌های طولانی به این سری متعهد خواهد ماند و استودیوی ریسپاون نیز مالکیت این استودیو توسط الکترونیک آرتس را اتفاقی خوب توضیف کرده است. پس در هر صورت به نظر می‌رسد که شاهد نسخه‌های جدیدی از این سری در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

منبع متن: gamefa