سازندگان بازی Etherborn که در گذشته به معرفی این عنوان پرداخته بودند، تاریخ دقیق انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را مشخص کردند. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی، در ادامه با ما همراه باشید. Etherborn از سری عناوین به سبک پلتفرمر و معمایی است که استودیوی آلترد متر (Altered Matter) وظیفه‌ی ساخت […]

بازی Etherborn به‌زودی برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

سازندگان بازی Etherborn که در گذشته به معرفی این عنوان پرداخته بودند، تاریخ دقیق انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی را مشخص کردند. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی، در ادامه با ما همراه باشید.

Etherborn از سری عناوین به سبک پلتفرمر و معمایی است که استودیوی آلترد متر (Altered Matter) وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد. مانند تمام عناوین پلتفرمر، تعدادی شخصیت در این بازی در اختیار بازی‌بازان قرار گرفته است که باید با انتخاب آن‌ها از موانع و دشمنان عبور کرده و چالش‌های مختلف را حل کنند. همچنین امکان دویدن روی دیوارها برای رسیدن هرچه زودتر به هدف فراهم است که این قابلیت می‌تواند به جذابیت‌های بازی اضافه کند. اگر شما نیز از دوست‌داران بازی‌های به این سبک هستید، Etherborn را هرگز از دست ندهید.

به نقل از سازندگان، بازی ذکر شده در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۸ (۱۸ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بنابراین بازی‌بازان حدود یک ماه دیگر قادر به تجربه‌ی بازی پلتفرمر مهیج دیگری خواهند بود. هنوز جزئیات دیگری در مورد بازی Etherborn در دسترس نیست اما به محض دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa