در هفته‌ی گذشته بود که سازندگان عنوان Shenmue 3 اعلام کردند که قصد عرضه‌ی این محصول را به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی دارند اما به نظر می‌رسد با توجه به اعتراضات و انتقادات صورت گرفته، این شرکت قصد تجدید نظر در رابطه با این موضوع را دارد. استودیوی وای‌اس […]

سازندگان Shenmue 3 در حال ارزیابی فروشگاه اپیک گیمز هستند

در هفته‌ی گذشته بود که سازندگان عنوان Shenmue 3 اعلام کردند که قصد عرضه‌ی این محصول را به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی دارند اما به نظر می‌رسد با توجه به اعتراضات و انتقادات صورت گرفته، این شرکت قصد تجدید نظر در رابطه با این موضوع را دارد.

استودیوی وای‌اس نت (YS Net)، طی اطلاع رسانی اعلام کرد که قصد دارد با توجه به بازخوردهایی که از سوی هواداران به این استودیو ارائه شده، دوباره تصمیم خود را مبنی بر عرضه‌ی انحصاری Shenmue 3 برروی فروشگاه اپیک گیمز ارزیابی کرده و در صورت نیاز، تصمیم جدیدی را اتخاذ کند.

طی بروزرسانی که در صفحه‌ی کیک استارتر بازی Shenmue 3 صورت گرفت، سازندگان این اثر، توضیحات جدیدی را ارائه دادند:

ما قصد داریم تا به پشتیبانانمان اطمینان دهیم که از نگرانی آن‌ها مطلع هستیم. ما با فروتنی از طرفدارانمان انتظار داریم تا برخی شرایط استودیوی را درک کنند. هفته‌ی گذشته نیز در E3 اعلام کردیم که به دلیل تغییر مکان دفتر، در حال حاضر مشکلاتی را تجربه می‌کنیم و به همین دلیل در عرضه‌ی Shenmue 3 تاخیراتی را صورت دادیم.

آن‌ها افزودند:

ما به طرفداران اطمینان می‌دهیم که پس از رفع مشکلات، دوباره موضوع عرضه‌ی آخرین اثر خود را به صورت انحصاری برروی فروشگاه اپیک گیمز مورد بررسی قرار دهیم.

به نظر می‌رسد که با توجه با انتقادات وارده، از مدت زمان عرضه‌ی انحصاری Shenmue 3 برروی فروشگاه اپیک گیمز کاسته و یا حتی عرضه‌ی انحصاری این عنوان تماما منتفی شود. سازندگان Shenmue 3 اعلام کرده بودند که در آینده این محصول را برروی فروشگاه استیم نیز مشاهده خواهیم کرد اما نه در هنگام عرضه. همچنین این استودیو اعلام کرد که هیچ بازگشت وجه نقدی برای آن دسته از کمک کنندگانی که انتظار عرضه‌ی کد دسترسی نسخه استیم Shenmue 3 را داشتند، صورت نمی‌گیرد.

بازی Shenmue 3 در حال حاضر به مبلغ ۲ میلیون دلار کمک مردمی دست یافته است که ۳ برابر نیاز استودیو برای ساخت این عنوان بوده است. استودیوی وای‌اس نت با توجه به موضوع حمایت عالی مردمی از آن‌ها، باید به سرعت نسبت به انتقادات وارده واکنش مثبت نشان داده و به درخواست حامیان و طرفداران خود پاسخ دهند.

بازی Shenmue 3 در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ (۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa