اگر شما تمام فعالیت‌های بازی Wolfenstein: Youngblood را انجام دهید، این امر از شما حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان خواهد برد. با این که بازی Wolfenstein: Youngblood یک نسخه‌ی فرعی برای این سری محسوب می‌شود، ولی به نظر می‌رسد که سازندگان برای ساخت آن سنگ تمام گذاشته‌اند و این نسخه را به طولانی‌ترین بازی […]

برای اتمام Wolfenstein: Youngblood به ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز دارید

اگر شما تمام فعالیت‌های بازی Wolfenstein: Youngblood را انجام دهید، این امر از شما حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان خواهد برد.

با این که بازی Wolfenstein: Youngblood یک نسخه‌ی فرعی برای این سری محسوب می‌شود، ولی به نظر می‌رسد که سازندگان برای ساخت آن سنگ تمام گذاشته‌اند و این نسخه را به طولانی‌ترین بازی در تاریخ این مجموعه تبدیل کرده‌اند. این نسخه نسبت به بازی‌های قبلی، محیطی ازادتر و کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد. برای انجام تمام این کارها شما به زمانی حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت نیاز دارید.

مدیر اجرایی استودیوی سازنده بیام کرده است که Wolfenstein: Youngblood یک نسخه‌ی فرعی است با این حال، طولانی‌ترین بازی در تاریخ این سری محسوب می‌شود. به لطف گیم‌پلی غیر خطی این نسخه، اکنون بازی‌بازان زمان بیشتری را در دنیای Wolfenstein: Youngblood می‌گذرانند تا تمام چالش‌ها و فعالیت‌های بازی را تکمیل کنند.

برخلاف این که زمان ساخت بازی بسیار کم بود، ولی Wolfenstein: Youngblood طولانی‌ترین زمان اتمام را در بین بازی‌های این سری دارد. همان‌طور که پیش از این نیز گفته بودیم، داستان بازی از نظر محتوا سبک‌تر از قبل خواهد بود ولی به دلیل گیم‌پلی غیر خطی و طریقه‌ی پیشروی در بازی، اکنون ما می‌توانیم که فعالیت‌ها و ماموریت‌های زیادی برای بازی‌بازان تعریف کنیم که آن‌ها را انجام دهند. به نظرم که این بازی حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت به طول می‌انجامد.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر مربوط به این بازی در مراسم E3 2019 را در این نشانی مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa