یکی از بازی‌هایی که در این چند روز اخیر با ویدئوها و تصاویر منحصر به فرد خود، توجه‌ی افراد زیادی را جذب کرده است عنوان Marvel’s Avengers شناخته می‌شود که در حال حاضر توسط شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) ساخته و توسعه داده می‌شود. حال به تازگی اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر وجود انواع […]

Marvel’s Avengers مکان‌های مختلف و متنوعی خواهد داشت

یکی از بازی‌هایی که در این چند روز اخیر با ویدئوها و تصاویر منحصر به فرد خود، توجه‌ی افراد زیادی را جذب کرده است عنوان Marvel’s Avengers شناخته می‌شود که در حال حاضر توسط شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) ساخته و توسعه داده می‌شود. حال به تازگی اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر وجود انواع مختلفی از مکان‌ها و موقعیت‌ها در این بازی منتشر شده‌اند.

همان‌طور که در جریان هستید، طبق اخبارهای در دسترس قرار گرفته، بازی Marvel’s Avengers یک بازی جهان باز نخواهد بود. به نظر می‌رسد که تیم سازنده‌ قصد نداشته است تا بازی به یک شهر یا بخشی از جهان آن محدود باشد. در عوض، جهان بازی به مناطف مختلف کوچکتر تقسیم شده‌اند تا حس یک عنوان جهان باز را به بازی‌بازان ببخشد، اما همه‌ی آن‌ها با هم مرتبط نخواهند بود. استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) اعلام کرده است که قهرمانان این بازی که تحت عنوان Avengers شناخته می‌شوند، به نوعی قهرمانان جهانی هستند و قرار نیست تنها به یک نقطه‌ی خاصی از دنیا خدمت کنند. در همین راستا مکان‌های مختلفی در این بازی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که استودیوی بازی‌سازی کریستال داینامیکس، جهان باز بودن این عنوان را بی فایده می‌داند.

حال به تازگی کارگردان این بازی، آقای نو هیوجز (Noah Hughes) اعلام کرده است که بازی Marvel’s Avengers دارای مکان‌های مختلف و بی‌نظیری خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، در نمایش E3 این بازی، شاهد مبارزات قهرمانان در سان فرانسیسکو بودیم. او ادامه می‌دهد:

ما مقداری از شهر سان فرانسیسکو را نابود کرده‌ایم. قهرمانان این بازی علاوه بر این شهر منحصر به فرد، به مکان‌ها و شهرهای بی‌نظیر دیگری نیز سفر خواهند کرد و مبارزاتی خیره کننده را نیز در آن محل‌ها شاهد خواهیم بود. آب و هوای مختلفی اعم از هوای برفی در بازی وجود دارد که در نمایش E3 شاهد پرواز شخصیت تور (Thor) در آن محیط بودیم. بی‌شک تنها یک محله‌ی خاص نیست که قهرمانان ما از آن محافظت خواهند کرد بلکه، این جهان است که آن‌ها قصد حفاظت از آن را دارند.

پس بازی بی‌نظیر Marvel’s Avengers بازی‌بازان را به سراسر نقاط مختلف جهان می‌برد. علاوه بر این، شایان ذکر است که پس از انتشار بازی، مناطق جدیدی به صورت رایگان به آن اضافه خواهند شد. داستان این بازی نیز در اتحاد دوباره‌‌ی قهرمانان است تا برای باری دیگر خلافکاران و تبه‌کاران بازی را از بین ببرند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌ی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه می‌شود. همچنین پیش خرید این بازی به کاربران پلی‌اسیتشن ۴ اجازه می‌دهد تا زودتر از سایر کاربران به نسخه‌ی بتا بازی و سایر ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشند.

منبع متن: gamefa