تنها یک منطقه نیست که انتقام جویان از آن محافظت می‌کنند؛ نوح هیوز (Noah Hughes)، کارگردان خلاق استدیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در این باره چنین می‌گوید: «این تمام جهان است». برخلاف اکثر بازی‌های پر هزینه‌ای که این روزها منتشر می‌شوند، انتقام جویان ساخته‌ی اسکوئر انیکس یک بازی جهان باز نخواهد بود؛ توسعه دهندگان این […]

بازی Marvel’s Avengers مکان‌های بسیار متنوعی خواهد داشت

تنها یک منطقه نیست که انتقام جویان از آن محافظت می‌کنند؛ نوح هیوز (Noah Hughes)، کارگردان خلاق استدیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در این باره چنین می‌گوید: «این تمام جهان است».

برخلاف اکثر بازی‌های پر هزینه‌ای که این روزها منتشر می‌شوند، انتقام جویان ساخته‌ی اسکوئر انیکس یک بازی جهان باز نخواهد بود؛ توسعه دهندگان این جمله را به خوبی توضیح می‌دهند. بر اساس گفته‌های سازندگان، انتقام جویان نیروهای جهانی‌اند که در انحصار هیچ منطقه‌ای نیستند و به مکان‌های زیادی که در سراسر بازی وجود دارد، سفر خواهند‌ کرد. بر این اساس جهان باز بودن بازی بی‌فایده است.

مجموعه‌ی مکان‌های موجود در بازی قرار است چقدر متفاوت باشد؟

در مصاحبه‌ی Gamesbeat با آقای هیوز، سوالاتی در مورد همین موضوع پرسیده شد. قبل از شرح منطقه‌ی San Francisco بازی که ما آن را در E3 2019 مشاهده کردیم، وی در مورد اینکه مکان‌های بازی چقدر قرار است متفاوت باشند، سخن گفت:

ما San Francisco را داریم که مقداری تخریب شد.

بازی در رویداد A-Day پیش رفته است. انتقام جویان در حال بازگشایی مرکز فرماندهی در ساحل غربی هستند و با Helicarrier و برخی تکنولوژی های جدید پُز می‌دهند! کارها به طرز اشتباهی، وحشتناک پیش رفته و به متفرق شدن انتقام جویان منتهی می‌شود. ما داستان را از پنج سال بعد ادامه می‌دهیم و آن سفر، انتقام جویان را به مکان‌های بسیاری خواهد برد. شما می‌توانید در این دمو نگاهی اجمالی به آن‌ها بیاندازید.

او ادامه داد:

ما لحظه‌‌‌ای تونی را در فضا و سپس محیط برفی را مشاهده می‌کنیم که ثور با چکش معروفش در حال پرواز بر فراز آن است. بازی دارای مکان‌های بسیار متنوعی است، این فقط یک منطقه نیست که انتقام جویان از آن محافظت می‌کنند؛ این تمام دنیاست.

بازی جذاب Marvel’s Avengers در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa