ظاهراً امروزه بازی‌های شرکت مایکروسافت بر خلاف گذشته، از انحصار یک پلتفرم خارج شده و بر‌روی پلتفرم‌های دیگری نیز قابل بازی هستند. فکرِ آمدن Halo به پلی‌استیشن ۴ به اندازه‌ی قبل چنان جدید نیست اما همچنان بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. در مصاحبه‌ای که در پادکست Sacred Symbols انجام شد، آقای کولین موریارتی ،(Colien […]

بازی Halo: The Master Chief Collection برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ در نظر گرفته شده بود

ظاهراً امروزه بازی‌های شرکت مایکروسافت بر خلاف گذشته، از انحصار یک پلتفرم خارج شده و بر‌روی پلتفرم‌های دیگری نیز قابل بازی هستند. فکرِ آمدن Halo به پلی‌استیشن ۴ به اندازه‌ی قبل چنان جدید نیست اما همچنان بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

در مصاحبه‌ای که در پادکست Sacred Symbols انجام شد، آقای کولین موریارتی ،(Colien Moriarty)، ویرایشگر سابق IGN، اشاره کرد که زمانی یک پورت از بازی Halo: Master Chief Collection برای پلی‌استیشن ۴ در نظر گرفته شده بود.

وی در یکی از جدید‌ترین اپیزود‌های این پادکست گفت :

 من مطمئنم که سال‌ها پیش در مورد Halo Master Chief Collection بر‌روی پلی‌استیشن ۴ بحث می‌شد یعنی کاملا مطمئنم !

آقای فرانک اُکانر(Frank O’connor)، کارگردان سری Halo، به این شایعه دامن زد و اظهار کرد :

بنده از مکالمات میان پلتفرم‌ها در سطح همکاری آگاه نیستم اما فاصله‌ی بین مکالمات « برنامه ریزی و داشتن نقشه » و « چه می‌شد اگر … » بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد:

ما طی سال‌ها، بسیاری از اینگونه مکالمات داشتیم اما چشممان حتی به یک خط کد هم نخورد

پس به نظر می‌رسد حتی اگر این شایعه‌ها ذره‌ای حقیقت داشت، هیچ‌وقت بیشتر از مراحل اولیه پیش‌روی نکرد. این که آیا این بحث‌ها در آینده ادامه خواهند داشت یا خیر، بعد‌ها مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم دارد تا جایی که امکان دارد نرم‌افزار و خدمات خود را به دست مردم برساند و این موضوع ممکن است در همکاری‌های غیر پیش‌بینی شده نیز تاثیرگذار باشد. در حال حاضر ما فرض را بر این می‌گیریم که احتمال حضور Halo: Master Chief Collection بر‌روی پلی‌استیشن پایین است. البته همیشه جای امید هست!

منبع متن: gamefa