آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، نماینده‌ی گروه NPD، به تازگی توئیت جالبی را در مورد وضعیت نرم افزار و سخت افزار در آمریکا منتشر کرده است. این‌طور که شواهد نشان می‌دهند، نینتندو سال فوق العاده‌ای را در پیش خواهد داشت. به گفته‌ی آقای پیسکاتلا، نینتندو سوییچ با اقتدار تمام پرفروش‌ترین کنسول سال جاری در آمریکاست. […]

NPD: نینتندو سوییچ تاکنون پرفروش‌ترین کنسول سال جاری در آمریکا بوده است

آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، نماینده‌ی گروه NPD، به تازگی توئیت جالبی را در مورد وضعیت نرم افزار و سخت افزار در آمریکا منتشر کرده است. این‌طور که شواهد نشان می‌دهند، نینتندو سال فوق العاده‌ای را در پیش خواهد داشت.

به گفته‌ی آقای پیسکاتلا، نینتندو سوییچ با اقتدار تمام پرفروش‌ترین کنسول سال جاری در آمریکاست. علاوه بر این، شرکت نینتندو نیز ناشر برتر این منطقه محسوب می‌شود. نماینده‌ی NPD در ادامه توضیح داد که طبق مشاهدات وی، این موضوع قرار نیست تا به این زودی تغییر پیدا کند.

شما می‌توانید توئیت آقای مت پیسکاتلا را در ادامه مشاهده کنید:

نینتندو سوییچ یک سال فوق العاده را در پیش خواهد داشت. نینتندو علاوه بر ارائه‌ی محتویات به سلیقه‌های مختلف، به مردم اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را در هر مکان و زمان و بدون استفاده از اتصال اینترنت نیز تجربه کنند.

فروش سخت افزار نینتندو سوییچ با قدرت بالایی در صدر بازار آمریکا قرار دارد، نینتندو ناشر برتر نرم افزار محسوب می‌شود و هیچکدام از این موارد نیز قرار نیست تا به این زودی دچار تغییر شوند.

با توجه به نزدیک شدن به پایان عمر کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، قطعاً این موضوع به فروش بسیار بالای نینتندو سوییچ کمک کرده است، اما این دلیل نمی‌شود که محبوبیت بالای کنسول ترکیبی نینتندو را نادیده بگیریم. این شرکت توانسته است تا با ارائه‌ی عناوین باکیفیت و متنوع، کتابخانه‌ای بزرگ از بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی را به خریداران ارائه دهد.

البته نکته‌ی بسیار جالب این است که طبق توضیحات آقای پیسکاتلا، نینتندو در حال حاضر ناشر برتر آمریکا در سال جاری محسوب می‌شود؛ چراکه این شرکت هنوز بازی بزرگی را عرضه نکرده است. این موضوع در واقع قدرت بسیار زیاد عناوین منتشر شده و استراتژی Evergreen نینتندو را نشان می‌دهد.

نظر شما چیست؟ آیا این خبر شما را غافلگیر کرد؟

منبع متن: gamefa