Dragon ball Z: kakarot چندین منطقه‌ی بسیار بزرگ و گسترده دارد. Dragon ball Z: kakarot که توسط استودیوی سایبر کانکت (CyberConnect 2) توسعه یافته، ممکن است برای نیمی از شما بسیار آشنا به نظر برسد؛ به دلیل اینکه داستان Goku و نبرد او در مقابل دشمنانش، Vegeta و Frieza، دفعات بسیاری از آغاز این مجموعه تا […]

Dragon ball Z: kakarot چندین منطقه‌ی بسیار بزرگ و گسترده دارد

Dragon ball Z: kakarot چندین منطقه‌ی بسیار بزرگ و گسترده دارد.

Dragon ball Z: kakarot که توسط استودیوی سایبر کانکت (CyberConnect 2) توسعه یافته، ممکن است برای نیمی از شما بسیار آشنا به نظر برسد؛ به دلیل اینکه داستان Goku و نبرد او در مقابل دشمنانش، Vegeta و Frieza، دفعات بسیاری از آغاز این مجموعه تا به الان نقل شده است. با وجود اینکه المان‌های نقش آفرینی بسیار بیشتر خواهند بود، هنوز باز آفرینی ماجراجویی‌های عالی Gokus امیدوارکننده است. این یعنی بازی دارای محیط‌‌‌‌ های بسیار گسترده‌ای است که Goku و دوستان او معمولا در آن‌ها مبارزه می‌کنند. به هر‌حال Dragon Ball Z: Kakarot به خودی خود دنیای جهان باز نخواهد داشت.

تهیه کننده‌ی وب سایت DualShocers، یعنی هارا ریسکه (Hara Ryosuke) با کارگردان این بازی یعنی کیمتو کازوکی، (Kimoto Kazuki) مصاحبه‌ای داشتند و در این میان ذکر شد که جهان بازی به چندین ناحیه‌ی بسیار بزرگ تقسیم شده است و این مناطق به هنگام پیشروی در داستان بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

می‌خواهم به گونه‌ای این را یادآوری کنم. فکر نمی‌کنم که این یک دنیای حقیقی است که ما به نوعی می‌خواهیم آن را توسط تعریفی که امروزه از دنیای جهان‌باز می‌شود درک کنیم. در بازی چندین منطقه‌ی بسیار بزرگ و گسترده وجود دارد. اگر شما مشتاق هستید که کجا می‌توانید حماسه‌های متفاوت Goku را تجربه کنید، باید به شما بگویم که این مناطق در طول پیشرفت شما در داستان بازی باز خواهند شد. تا حدی به شما نشان داده شده که این کار چگونه انجام می‌شود. وقتی که شما دموی بازی را انجام دادید، ناحیه‌ای را مشاهده کردید که Goku در داستان بازی در آن پیشروی می‌کرد و با آن در تعامل بود. اگر شما به بالارفتن ادامه دهید، به نقطه اتصال نقشه‌ی جهان بازی نزدیک خواهید شد. از آن جا هر ناحیه را که انتخاب کردید به آن شیرجه می‌زنید. اینگونه مناطق و ناحیه‌های بازی به هم متصل هستند. فقدان دنیای جهان باز ممکن است به بازی کمک کند، از آن جا که این مجموعه به خاطر مبارزات به یاد ماندنی خود مشهور شده است. این شیوه دنیایی عظیم را برای کاوش و تمرکز بسیاری برای سامان دادن به جنبه‌های داستانی بازی فراهم می‌کند، مانند تعامل شخصیت جدید و مبارزه.

بازی Dragon Ball Z: Kakarot برنامه ریزی شده است تا در اوایل سال ۲۰۲۰ برای کنسول های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa