سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در حال کار برروی شخصی سازی بازی بیش از پیش است. سی دی پراجکت رد جزئیات بیشتری از بازی درباره خلق شخصیت‌ها و ظاهر آن‌ها بر اساس گرایش های جنسی‌شان منتشر کرد. این به آن معنی است که می‌توان در بازی شخصیت های مختلف با گرایش های جنسی […]

تنظیمات خلق شخصیت در بازی cyberpunk2077 محدود به جنسیت نمی شود.

سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در حال کار برروی شخصی سازی بازی بیش از پیش است.

سی دی پراجکت رد جزئیات بیشتری از بازی درباره خلق شخصیت‌ها و ظاهر آن‌ها بر اساس گرایش های جنسی‌شان منتشر کرد. این به آن معنی است که می‌توان در بازی شخصیت های مختلف با گرایش های جنسی مختلف خلق کرد و با آن‌ها بازی را آغاز کرد.

مسئول تبلیغات بازی اظهار کرد:

این قابلیت علاوه بر اینکه نشان‌دهنده دنیایی است که بازی در آن جریان دارد، نشان دهنده چیزی است که شما علیه آن مبارزه می کنید (تبعیض جنسیتی). وقتی شرکت تصمیم گرفت چنین قابلیتی را به نمایش بگذارد کار بزرگی انجام داد. چنین اتفاقی را امروزه در صنعت بازی های ویدیویی زیاد مشاهده نمی‌کنیم و این قابلیت، به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا نسخه‌ای شبیه تر به آنچه که در واقعیت هستند خلق کنند.

بازاریاب بازی آقای ماتئوس توماسکویچ (Mateusz Tomaszkiewicz) به وب‌سایت گاماسوترا (gamasutra) چنین گفت:

من معتقد هستم که این موضوع بسیار حساس و مهم است. خیلی راجع به آن فکر کردیم، یکی از چیز‌هایی بود که تصمیم داشتیم آن‌ را داخل نسخه‌ی نهایی بازی (که در پیش نمایش بازی به نمایش در نیامد، به دلیل اینکه همچنان در حال ارتقاء پیدا کردن است) قرار بدهیم تا بازیکن بتواند شخصی سازی بیشتری برای خودش داشته باشد. این کاری است که سی دی پراجکت رد می‌خواست انجامش بدهد، تا اینکه فقط به آن فکر کند. به طور مثال شما می‌توانید صورت وی (v) (یکی از شخصیت های بازی) را داشته باشید ولی ویژگی های فیزیکی مختلفی به آن اضافه کنید که می‌تواند مربوط به هر جنسیتی باشد. می‌خواستیم همه‌ی امکانات را برای بازیکن‌ها فراهم کنیم تا بتوانند هرطور که مایل هستند شخصیت خودشان را بسازند؛ درست مثل صدای شخصیت‌ها. بازیکن‌ها صدای شخصیت را هم می‌توانند به صورت آزادانه انتخاب کنند، البته هنوز در حال کار برروی این موضوع هستیم و برخلاف حرف زدن در رابطه با آن، عملی کردنش آنقدر‌ها هم ساده نیست.

بازی Cyberpunk2077 شانزدهم آپریل سال ۲۰۲۰ مصادف با پنجشنبه ، ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ برای کنسول‌های نسل هشتم و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می شود.

منبع متن: gamefa