بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده عنوان Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود که توجه‌ افراد زیادی را تا به الان به خود جذب کرده است. در همین راستا از زمان اتمام مراسم E3 2019 تا به الان، اخبار زیادی در مورد بازی از جمله تنظیمات خلق شخصیت، جهان Cyberpunk 2077 و پایان‌های متفاوت آن منتشر […]

Cyberpunk 2077 | نگاهی به سبک‌ و استایل‌های مختلف ساکنین شهر Night City

بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده عنوان Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود که توجه‌ افراد زیادی را تا به الان به خود جذب کرده است. در همین راستا از زمان اتمام مراسم E3 2019 تا به الان، اخبار زیادی در مورد بازی از جمله تنظیمات خلق شخصیت، جهان Cyberpunk 2077 و پایان‌های متفاوت آن منتشر شده است. در این خبر نیز در پس انتشار تصاویر هنر مفهومی بازی یا همان Concept Art، مطالب جدیدی در مورد سبک‌ها و استایل‌های موجود در بازی مطرح شده است که با هم مروری اجمالی بر آن‌ها خواهیم داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده می‌دانیم که جهان بازی بسیار گسترده و سیستم شخصی‌سازی در بازی چیزی فراتر از لباس و تنظیمات سایبری افراد است. در همین زمینه تصاویر هنری-مفهومی از بازی منتشر شده است که افراد تشکیل دهنده‌ی جامعه را به چهار بخش تقسیم می‌کند.

۱-Entropism

بخشی از جامعه که فقر بر آن‌ها غلبه کره است و در حال مجادله و دست و پنجه نرم کردن با تکنولوژی و پیشرفت هستند. این سبک نشان دهنده‌ی فقر رفتاری و مادی افراد و ضعف در طرح زندگی آن‌ها است.

 

۲-KITSCH

بخشی از مردم شهر که روزی دوران خوب و طلایی را داشته‌اند و با پیشرفت سریع تکنولوژی از آن دوران طلای فاصله گرفته و نمی‌توانند آن زمان را به فراموشی بسپارند. آن‌ها افرادی زرق و برق ‌دار، پوشیده از ابزار‌های سایبری طلایی و پوشیدنی‌های رنگی یا به عبارتی افرادی آرایش شده هستند.

 

 

۳-Neomilitarism

بخشی از جامعه که همواره در درگیری برای بدست آوردن قدرت و اختیار بیشتر در شهر تلاش می‌کنند. افراد این بخش بیشتر شبیه به مردمانی هستند که از هر فرصتی برای هرج و مرج و به دست گرفتن قدرت و تسلط بر شرایط استفاده می‌کنند.

 

۴-Neokitsch

و اما بخش آخر که معرف قشر مرفه و به عبارتی لاکچری در این دنیای پیشرفته هستند. آن‌هایی که اگر اراده کنند می‌توانند هر چیزی را خریده و یا به هر چیزی که بخواهند تبدیل شوند.

 

این تصاویر نشان می‌دهند که در دنیای بازی با این سبک از افراد سر و کار خواهیم داشت، ولی جزئیات بیشتری از آن‌ها در اختیار ما قرار نمی‌دهد. بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (مصادف با ۱۶ آپریل ۲۰۲۰)، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa