استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده‌ی بازی Marvel’s Avengers، در مورد واکنش‌های ضعیف به نمایش این بازی در E3 2019 توضیحاتی ارائه داده است. آقای نوآ هیوز (Noah Hughes) کارگردان بازی، در مورد مقایسه‌ی بازی با کمیک ها و دنیای سینمایی مارول و دیگر مسائل توضیحاتی ارائه داده است: ما همیشه از نظرات و بازخوردهای […]

کریستال داینامیکس از بازی Marvel’s Avengers می‌گوید

استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده‌ی بازی Marvel’s Avengers، در مورد واکنش‌های ضعیف به نمایش این بازی در E3 2019 توضیحاتی ارائه داده است.

آقای نوآ هیوز (Noah Hughes) کارگردان بازی، در مورد مقایسه‌ی بازی با کمیک ها و دنیای سینمایی مارول و دیگر مسائل توضیحاتی ارائه داده است:

ما همیشه از نظرات و بازخوردهای طرفداران استقبال می‌کنیم. بنابراین ما برای بازی وقت داریم، و بخشی از آنچه که من از این نمایش ها می‌گیرم، فقط گرایش شخصی و بازخورد است. ما بازی های زیادی را در استودیوی کریستال انجام می‌دهیم، بنابراین ما به شدت به ساخت یک بازی که برای طرفداران ساخته شود، اعتقاد داریم.

ما در حال ساخت یک بازی بر اساس دنیای سینمایی مارول و یا بر اساس کمیک‌ها نیستیم، بلکه ما در حال ساخت یک بازی Avengers برای طرفداران آن هستیم. منظورم این که این طبیعی خواهد بود، درست است؟ بنابراین این یک غافلگیرکننده نیست. من فکر می‌کنم همه باید به قهرمانان پاسخ بدهند و آن‌ها را حس کنند.

وی ادامه داد:

این برای ما مهم بود که جان تازه‌ای به در زمینه‌ی بازی به تاریخچه گسترده‌ی Avengers ببخشیم. و من فکر می کنم دنیای سینمایی مارول مثالی برای یک موفقیت شگفت‌انگیز است، چرا که شناخت آن به عنوان بخشی از دنیای مارول و Avengers سخت نخواهد بود. اما این بازی مجموعه ی Avengers نیست. بنابراین بخشی از سرگرمی که ما داریم الهام‌گیری از کمیک‌ها است و آوردن چیزهایی که مردم پیش از آن ندیده بودند.

هیوز تاکید دارد که بازی می تواند از زیر سایه سری فیلم‌های دنیای مارول خارج شود و قوس فیلم فعلی را به پایان برساند.

وی توضیح داد:

من  فکر می‌کنم که زمان‌بندی بازی خوب بوده و تمام شدن بازی با چیزی که در فیلم End Game ارائه شده است، بسیار عالی خواهد بود. ما از آنچه که برای Avengers انجام می‌دهیم ، هیجان‌زده هستیم و من فکر می‌کنم که طرفداران امیدوارانه برای جستجو در این سفر آماده خواهند شد.

من نمی توانم برای به اشتراک گذاری اطلاعات جدید از بازی و برخی از منابع الهام‌گیری صبر کنم، اما فکر می‌کنم که این ایده‌ی خلق یک سفر جدید برای بازی‌بازان است و امیدوارم که طرفداران با ما در این سفر همراه باشند.

بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نیز پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و استیدیا عرضه شود.

منبع متن: gamefa