حال بالاخره پس از گذشت مدتی از معرفی بازی Harry Potter: Wizards Unite، تاریخ انتشار این عنوان برای گوشی‌های هوشمند مشخص شد و بازی‌بازان به‌زودی قادر به تجربه‌ی این محصول بی‌نظیر خواهند بود. همان‌طور که در جریان هستید، بازی Harry Potter: Wizards Unite از برخی المان‌های موجود در عنوان Pokemon Go استفاده می‌کند اما طبق […]

تاریخ انتشار Harry Potter: Wizards Unite مشخص شد

حال بالاخره پس از گذشت مدتی از معرفی بازی Harry Potter: Wizards Unite، تاریخ انتشار این عنوان برای گوشی‌های هوشمند مشخص شد و بازی‌بازان به‌زودی قادر به تجربه‌ی این محصول بی‌نظیر خواهند بود.

همان‌طور که در جریان هستید، بازی Harry Potter: Wizards Unite از برخی المان‌های موجود در عنوان Pokemon Go استفاده می‌کند اما طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده این بازی از داستان غنی‌تری بهره برده است. در این بازی، وزارت سحر و جادو، جادوگران سراسر جهان را برای جلوگیری از برملا شدن دنیای جادویی فرا می‌خواند. اشیا و موجودات جادویی مانند نیفلر (Niffler)، سگ سه سر، هیپوگریف (Hippogriff)، کتاب هیولاها، توپ طلایی اسنیچ (Golden Snitch) و کلاه گروه‌بندی در دنیای آدم‌های عادی مشاهده شده‌اند و این وظیفه‌ی جادوگرها است تا آن‌ها را به دنیای جادو بازگردانده و با مرگ خواران مبارزه کنند.

حال اخیرا تاریخ انتشار این بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS مشخص شده است. استودیوی سازنده اعلام کرده است که بازی Harry Potter: Wizards Unite جمعه‌ی این هفته یعنی ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار می‌گیرد.

پس اگر از طرفداران بازی‌های موبایلی و همچنین از هواداران شخصیت‌هایی مثل هری پاتر هستید، این عنوان را از دست نداده و در آخر این هفته‌ از تجربه‌ی آن لذت ببرید. شایان ذکر است که با توجه به ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی، شما می‌توانید به جستجو در محیط با استفاده از نقشه‌ی واقعی، استفاده از وردهای جادویی، همکاری با دیگر بازی‌بازان برای مبارزه با دشمنان و آزاد کردن موجودات جادویی بپردازید. با اینکه بخش داستانی در بازی حضور دارد اما طبق گفته‌های سازندگان بازی‌بازان گروه‌بندی نمی‌شوند. استودیوی نیانتیک (Niantic) امیدوار است که این بازی موفقیت Pokemon Go را کسب کند.

منبع متن: gamefa