با به‌روزرسانی جدید بازی Insurgency: Sandstorm، طی آخرهفته‌ی جاری می‌توانید به‌صورت رایگان بازی را دریافت کرده و از محتویات اضافی آن نیز بهره‌مند شوید. بازی Insurgency: Sandstorm طی آخرهفته‌ی جاری، یعنی از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد (پنجشنبه ۲۰ ژوئن) تا روز یکشنبه ۲ تیر (دوشنبه ۲۴ ژوئن) ، به مدت پنج روز و به‌صورت رایگان […]

به‌روزرسانی جدید Insurgency: Sandstorm کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در دسترس است

با به‌روزرسانی جدید بازی Insurgency: Sandstorm، طی آخرهفته‌ی جاری می‌توانید به‌صورت رایگان بازی را دریافت کرده و از محتویات اضافی آن نیز بهره‌مند شوید.

بازی Insurgency: Sandstorm طی آخرهفته‌ی جاری، یعنی از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد (پنجشنبه ۲۰ ژوئن) تا روز یکشنبه ۲ تیر (دوشنبه ۲۴ ژوئن) ، به مدت پنج روز و به‌صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. همچنین تمامی حالت‌ها و نقشه‌های این بازی در طول مدت یاد شده برای همه‌ی کسانی که آن‌را از فروشگاه استیم (Steam) دریافت می‌کنند، قابل دسترسی خواهند بود.

این موضوع شامل به‌روزرسانی پر سر و صدای ۲۷ خرداد(۱۷ ژوئن)  نیز می‌شود. از جمله محتویات این بازی می‌توان به اضافه شدن دو سلاح جدید QBZ-03 و VHS-2 به همراه یک نقشه که درواقع نسخه ی بازسازی شده‌ی نقشه اصلی Ministry است، اشاره کرد. این به‌روزرسانی همچنین یک حالت جدید تحت عنوان Frenzy که از زامبی‌ها الهام گرفته را طی آخر هفته‌ی جاری به بازی اضافه می‌کند.

مانند به‌روزرسانی‌های پیشین، تمامی محتویات جدید Insurgency: Sandstorm برای بازی‌بازان به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان این بازی توضیحاتی در رابطه با محتوای جدیدی که قرار است در سال ۲۰۱۹ به بازی اضافه شود، در اختیار بازی‌بازان قرار دادند. این محتویات جدید شامل نقشه‌ها، مدها، سلاح‌ها و بخش‌های متفاوت و تازه ای برای بازی‌بازان خواهد بود.

منبع متن: gamefa