حال که مراسم E3 2019 به پایان رسیده، زمان بسیار مناسبی برای آن دسته از افرادیست که در انتظار بازی Cyberpunk 2077 هستند. چرا که با مشخص شدن تاریخ انتشار بازی و شمارش معکوس برای آن، روز به روز اخبار بیشتری در مورد ویژگی‌های مختلف این عنوان جذاب منتشر می‌شود. طی مصاحبه‌ای که اخیرا یکی […]

بازی Cyberpunk 2077 پایان ارزشمندی خواهد داشت

حال که مراسم E3 2019 به پایان رسیده، زمان بسیار مناسبی برای آن دسته از افرادیست که در انتظار بازی Cyberpunk 2077 هستند. چرا که با مشخص شدن تاریخ انتشار بازی و شمارش معکوس برای آن، روز به روز اخبار بیشتری در مورد ویژگی‌های مختلف این عنوان جذاب منتشر می‌شود.

طی مصاحبه‌ای که اخیرا یکی از مسئولین هماهنگ کننده استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD PROJEKT RED) با یکی از وب‌سایت‌های خبری تحلیلی بازی‌های رایانه‌ای داشته است، ایشان اعلام کردند:

ما دوست داریم تا همه چیز در بازی کامل باشد ولی در عین حال یک بازی جهان‌باز داشته باشیم، درست مانند بازی Witcher 3! اگر بدون اسپویل کردن بخواهم برای شما در رابطه با پایان بازی صحبت کنم، باید بگویم که در طول بازی شما با شخصیت خود خو می‌گیرید، او را توسعه می‌دهید و با شخصی‌سازی‌های مختلف در روند داستان به او وابسته می‌شوید. شما در کنار او وارد درگیری‌های مختلف می‌شوید و کمک می‌کنید که آن‌ها را پشت سر بگذارد. پایان بازی، پایانی ارزشمند خواهد بود. قرار نیست ما بخش‌هایی از بازی را نگه داریم و بعدا در دسترس قرار دهیم و یا اینکه به اسم‌های مختلف آن‌ها را بفروشیم. شما در روز انتشار بازی، تمامی محتوای داستانی آن را به صورت یکجا دریافت می‌کنید.

طبق گفته‌های نماینده‌ی استودیوی CDPR، پایان‌های ارزشمندی از بازی در انتظار ما هستند که برای تجربه‌ی آن‌ها باید تا انتشار بازی در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (مصادف با ۱۶ آپریل ۲۰۲۰)صبر کتیم. لازم به ذکر است که عنوان برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa