هوآوی ساعت هوشمند خود به نام Watch GT را در ماه اکتبر معرفی و آن را در ماه فوریه روانه بازار کرد. این دستگاه مشخصاتی دارد که آن را از اپل واچ یا ساعت‌های دارای سیستم عامل Wear OS کاملاً متمایز می‌کند. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، دوام باتری دو هفته‌ای در صورت استفاده معمولی […]

تکفارس؛ بررسی تخصصی ساعت هوشمند Huawei Watch GT

هوآوی ساعت هوشمند خود به نام Watch GT را در ماه اکتبر معرفی و آن را در ماه فوریه روانه بازار کرد.

این دستگاه مشخصاتی دارد که آن را از اپل واچ یا ساعت‌های دارای سیستم عامل Wear OS کاملاً متمایز می‌کند. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، دوام باتری دو هفته‌ای در صورت استفاده معمولی و یک ماهه در صورت استفاده از مبتدی‌ترین امکانات می‌باشد.

هوآوی توانسته با حذف برخی ویژگی‌ها و بهره‌گیری از سیستم پردازنده دوگانه و سیستم عامل LiteOS که قابلیت‌های بسیار محدودتری دارد، به این رکوردها دست یابد. مطمئناً با کار کردن با این ساعت دلتان برای WatchOS و WearOS تنگ خواهد شد ولی به طور کلی این اتفاق زیاد هم مهم نیست اما برخی اوقات ناتوانی انجام مسیریابی از طریق ساعت یا پخش موسیقی از روی مچ دست، می‌تواند آزاردهنده باشد.

احتمالاً با خرید این ساعت، یاد Microsoft Band بیفتید که برای ورزش‌کاران ساخته شده بود ولی بسیاری از افراد می‌خواستند از آن به عنوان ساعت هوشمند بهره ببرند که خب شدنی هم نبود. به هر ترتیب، با تکفارس همراه باشید تا ببینیم آیا ساعت Huawei Watch GT ارزش خریدن دارد یا خیر.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند Huawei Watch GT

منبع متن: gamefa