همانند بازی Witcher 3، ساخته‌ی جدید این استودیو یعنی Cyberpunk 2077 نیز دارای بسته‌های الحاقی بزرگ و پرمحتوایی خواهد بود. استودیوی سازنده به همگان قول داده است تا بازی Cyberpunk 2077 محتویاتی بسیار جالب و جذاب را پس از انتشار دریافت کند: ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز عالی است. همچنین ما قصد […]

Cyberpunk 2077 بسته‌های الحاقی همانند Witcher 3 خواهد داشت

همانند بازی Witcher 3، ساخته‌ی جدید این استودیو یعنی Cyberpunk 2077 نیز دارای بسته‌های الحاقی بزرگ و پرمحتوایی خواهد بود.

استودیوی سازنده به همگان قول داده است تا بازی Cyberpunk 2077 محتویاتی بسیار جالب و جذاب را پس از انتشار دریافت کند:

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز عالی است. همچنین ما قصد داریم تا یک بازی جهان‌‎آزاد خلق کنیم. در بازی Witcher 3، شما پس از به اتمام رساندن بازی، می‌توانستید در جهان این عنوان به جستجو بپردازید تا مشاهده کنید هر کس به چه کاری مشغول است و در این میان با تعداد زیادی از ماموریت‌های جانبی روبرو می‌شدید. به نظر من شما در Cyberpunk 2077 نیز موقعیتی شبیه به این موضوع را خواهید داشت.

شما در طول داستان با شخصیت‌هایی آشنا می‌شوید که رفته‌رفته تکامل می‌یابند. در انتها نیز ذکر شده است که شما با پایانی جذاب و ارزشمند روبرو می‌شوید.

من نمی‌خواهم چیزی را لو بدهم، ولی همه چیز بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. داستان بازی عالی است. در این میان شخصیت‌هایی را مشاهده می‌کنید که در طول داستان تکامل پیدا می‌کنند. ما ایده‌هایمان را برای آینده ذخیره نمی‌کنیم، بلکه از تمام آنان استفاده کردیم تا این بازی عالی از آب در بیاید.

بازی Witcher 3 دو بسته‌الحاقی بزرگ و جذاب داشت که هرکدام می‌توانستند به عنوان یک بازی مجزا عرضه شوند. شما می‌توانید نقد بسته‌الحاقی اول را از اینجا و نقد و بررسی کامل بسته‌الحاقی دوم این بازی تحت عنوان بدرود گرگ سپید… بدرود | نقد و بررسی بسته الحاقی Blood and Wine بازی The witcher 3 را مطالعه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa